Portada Educación Educación admite que son ciertes delles escepcionalidaes detectaes polos interinos de llingua asturiana

Educación admite que son ciertes delles escepcionalidaes detectaes polos interinos de llingua asturiana

by asturnet

El grupu de maestros interinos especialistes en llingua asturiana que denunció va unes selmanes la manera singular na que se tán cubriendo les places d’esta asignatura y desixendo l’apertura de nueves llistes, reunióse esta selmana con Alberto Muñoz, responsable de Personal, de la Conseyería d’Educación. Na reunión el representante d’Educación admitió que yeren ciertes delles de les escepcionalidaes denunciaes polos interinos y atribuyó la situación singular d’esta especialidá a que nun ta catalogada como tala poles autoridaes educatives centrales.

El responsable de contrataciones de la Conseyería admitió énte esti grupu d’interinos especialistes en llingua asturiana que nes llistes a les que se ta recurriendo pa cubrir places hai candidatos ensin la titulación necesaria, inda negó que nengún interín ensin ella tea dando clases nesti momentu. Muñoz tamién admitió que’l procedimientu pa convocar a los candidatos yera por llamada telefónica directa, ensin la publicidá regular que la lexislación desixe a les contrataciones de l’Administración. El responsable de la Conseyería aseguró qu’esti procedimientu non namás se siguía nel casu de l’asignatura de llingua asturiana sinón tamién n’otres especialidaes nos casos d’urxencia, col fin de que los escolinos nun se vieren faltos de profesor. Al empar, Alberto Muñoz, comprometióse a iguar esta situación y que nun futuru prósimu el procedimientu fuere con publicidá.

Fontes del colectivu de maestros especialistes en llingua asturiana interinos espresaron a Asturnews la so decepción énte les desplicaciones ufiertaes por Educación nel aconceyamientu del pasáu xueves 14 d’abril: “que vienen namás a confirmar lo que nós sospechábamos y tamién que nun hai voluntá nenguna por iguar la situación”, afirmó un portavoz d’esti grupu. La principal esmolición d’esti colectivu ye “comprobar que se quier dar un tratu d’escepcionalidá a l’asignatura en llingua asturiana na que vale too, dende dexar places ensin cubrir hasta cubriles ensin dar la posibilidá de que los candidatos con más méritos se puedan presentar a una bolsa abierta como nel restu posibilidaes”, pa esti grupu d’interinos “el fin que paez pretendese ye convertir a la llingua asturiana nuna auténtica ‘maría’ énte la que los mesmos pás de los escolinos atopen que nun ye una asignatura seria, y a la vez,una amuesa por parte d’Educación de la consideranza que-y merecen los profesores d’esta especialidá y ella mesma”.

Respective al papel que taríen xugando los sindicatos na negociación que caltienen cola Conseyería sobre diversos temes, ente ellos ésti, los interinos d’esti colectivu aseguren sentise “solos y desamparaos, ensin saber lo que realmente tán negociando nin si tienen verdaderu interés en correxir la situación creada “. El colectivu recibió estos díes el sofitu de la Xunta pola Defensa de la Llingua que s’ufiertó a colaborar con ellos y apoyalos nes sos reivindicaciones: “ye l’únicu apoyu esplícitu que recimos agora, amás del que nos tais ufiertando dellos medios en llingua asturiana”, afirmó el portavoz de los interinos especialistes en llingua asturiana. Les persones axuntaes alrodiu el mesmu problema común tán a la espera de lo que-yos aconseye’l so abogáu y a los resultaos de la negociación caltenida polos sindicatos cola conseyería.

Tamién te podria gustar