Portada Lliteratura Cúmplense 25 años de la publicación de Montesín

Cúmplense 25 años de la publicación de Montesín

by asturnet

Santolaya de Cabranes va remembrar a la escritora y filóloga María Xosefa Canellada cuando se cumplen venticinco años de la publicación de ‘Montesín’, obra pionera de la lliteratura infantil en llingua asturiana. Una esposición con ilustraciones del relatu de Canellada, charres y llectures públiques de ‘Montesín’ igüen el programa del homenaxe que se celebra esti viernes 16.

La conseyera de Cultura Ana Rosa Migoya va presidir los actos del 25 anivesariu de la publicación del cuentu de María Xosefa Canellada y a inaugurar la nueva Casa de Cultura que lleva’l nome de la escritora cabraniega. Enantes, dende les 10.00 de la mañana van entamase diverses actividaes en Santolaya: la primera una convivencia d’escolinos del conceyu natal de Canellada siguida d’un espectáculu d’animación a cargu de Kamante Teatru y llectures de ‘Montesín’ por cuenta d’alumnos y maestros de les escueles cabraniegues. Al meudía va celebrase l’actu institucional col descubrimientu d’una placa col nome de la escritora y académica de la Llingua nel nuevu centru cultural.

Les actividaes siguen pela tarde con una llectura per parte d’autoridaes y vecinos de la obra infantil de Canellada a les 17.30. Una hora después remembraráse la dimensión filolóxica y lliteraria de l’autora de ‘Montesín’ con entrambes comunicaciones: “María Xosefa Canellada, muyer de ciencia y escritora” y “Aproximación pedagóxica de Montesín”. Darréu, a les 19.00 hores va entamase una mesa-alderique sobre la figura de la homenaxeada cola participación de Severino Antuña y Xuan Busto. Pieslla los actos la proyección d’un audiovisual sobre la vida y los llabores de María Xosefa Canellada.

Al empar na nueva Casa de Cultura de Santolaya va tar abierta hasta’l 23 d’avientu una esposición coles ilustraciones de les dos ediciones de Montesín: la primera d’Ayalga de 1980, a cargu d’Ababa Zamora, y la segunda de Trabe, de Violeta Monreal

.

Tamién te podria gustar