Portada Educación Cultura convoca les subvenciones a la edición de llibros de testu pa la enseñanza del asturianu

Cultura convoca les subvenciones a la edición de llibros de testu pa la enseñanza del asturianu

by asturnet

La Conseyería de Cultura tien destinao un gastu por importe de venti mil euros pa subvencionar la edición de llibros de testu pa la enseñanza de l’asturianu na ESO. Les ayudes empobínense a editoriales privaes asturianes que presenten proyectos de material didácticu orixinales na nuestra llingua y que pol so interés y calidá contribuyan al arriquecimientu de la enseñanza del asturianau y de la cultura de la nuestra comunidá. Los proyectos tendrán presentase enantes del iniciu del cursu académicu 2005-2006.

Los proyectos de llibros de testu destinaos pa la enseñanza de l’asignatura optativa de Llingua Asturiana y Lliteratura van valorase atendiendo a los criteriso de calidá didáctico-pedagóxica y lliteraria del orixinal, ordenación y adecuación del conteníu, la so comprensibilidad, creatividá y aportación a la inonvacion educativa.

La convocatoria d’estes subvenciones apaez publicada nel BOPA con fecha de 28 de febreru y les solicitúes habrán presentase nel plazu d’un mes na Conseyería de Cultura.

Tamién te podria gustar