Portada Uncategorized Cultura aparta 40 millones pa fomentar la llectura en trés años

Cultura aparta 40 millones pa fomentar la llectura en trés años

by redacción asturnews

El ministeriu de Cultura y Deporte presentó esta selmana’l Plan de Fomentu de la Llectura 2021-2024 sol lema ‘Llectura infinita’, col que pretenden qu’ese 30% de el españoles que nun lleen xúnase a esti vezu, porque se trata de “una oportunidá de futuru para ciudadanía y sociedá”, según destacó la directora xeneral del Llibru y Fomentu de la Llectura, María José Gálvez.

Mientres la presentación d’esti plan, acompañada pol ministru de Cultura, Miquel Iceta, y el presidente de la Federación de Gremios d’Editores d’España, Patrici Tixis, Gálvez esplicó que’l proyectu va cuntar con una dotación económica de siquier 40 millones d’euros pal próximu trieniu. Nesi tiempu van intentar cumplir una serie de desafíos, como’l fomentu de la llectura na infancia al traviés d’acciones como la llectura en voz alta, un futuru Día del Cómic, l’aportación d’embaxadores o influencers del llibru y tamién l’animación llectora nel mundu rural.

El Plan de Fomentu de la Llectura 2021-2024 del Ministeriu de Cultura y Deporte, al traviés de la so Dirección Xeneral del Llibru y Fomentu de la Llectura, preséntase como un plan estratéxicu estructuráu, basáu na meyora siguida, para’l fomentu de la llectura n’España.

Sol lema “Llectura infinita”, el Plan propón aprovechar les nueves canales de comunicación y les oportunidaes de creación de comunidá que brinda la nueva redolada dixital y cultural, por casu les redes sociales, pa consiguir que la llectura ruempa toles fiendes estructurales y conviértase nun vezu social real.

El nuevu Plan de Fomentu de la Llectura plantega 12 desafíos a los que da respuesta al traviés d’una serie de programes, que ponen en práctica esta filosofía de fomentu de la llectura por aciu llínees d’actuación y actividaes, que de la mesma dexen l’adhesión de cualquier persona o entidá que quiera sumase a esti oxetivu común de fomentu de la llectura.

Amás de llamar a la collaboración pal fomentu de la llectura a tolos axentes sociales, el Plan reivindica la llectura como un elementu vertebrador más allá d’un meru pasatiempu, el fomentu de la llectura en positivu, plantega una redefinición del conceutu de llectura que dea respuesta a les nueves maneres y plataformes utilizaes polos llectores y actualízase para llegar al públicu más nuevu.

La resultancia ye una fueya de ruta empobinada a families, escueles, universidaes, biblioteques, escritores, traductores, correctores, ilustradores, editores y editoriales, imprentes, llibreríes, biblioteques y arquivos, docentes y mediadores, alministraciones públiques, organizaciones civiles, públicu polo xeneral —llectores toos—, para faer realidá una premisa de base: n’España sí se llee, anque queremos más llectores.

Tamién te podria gustar