Portada Educación Cangas acueye l’entamu de la Universidá Asturiana de Branu

Cangas acueye l’entamu de la Universidá Asturiana de Branu

by asturnet

Güei llunes, 1 d’agostu, a les 13:00 hores, nel auditoriu de la Casa de Cultura «Palaciu d’Oumaña» de Cangas del Narcea, entamen los Cursos y Actividaes Abiertes de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA), proyeutu lleváu a cabu gracies a la collaboración ente l’Academia de la Llingua Asturiana, la Universidá d’Uviéu y el Conceyu de Cangas del Narcea.

Nel actu intervendrán el Conseyeru Cultura y Deportes del Principáu d’Asturies, Emilio Marcos Vallaure; el Vicerrector d’Estensión Universitaria, Cultura y Deportes, Vícente Domínguez García; la Presidenta de l’Academia, Ana Cano González; la Conceyala de Cultura del Conceyu de Cangas del Narcea, Marta Fernández Álvarez y el Director de los Cursos, Xosé Antón González Riaño.

Los Cursos y xeres complementaries desarrollaránse ente los díes 1 y 12 d’agostu y nellos van participar al rodiu de 150 persones.

Esti mesmu llunes pela mañana, dientro de les Actividaes Abiertes d’esta edición de la UABRA, tendrá llugar la inauguración de la esposición del humorista gráficu Neto «Na Punta (La Llingua)» na mesma Casa de Cultura de la villa canguesa.

Entrevista col Director de la UABRA, Xosé Antón González Riaño

Tamién te podria gustar