Portada Conceyos Bywater Call train soul, gospel y blues a Avilés

Bywater Call train soul, gospel y blues a Avilés

by redacción asturnews

Abrazando los soníos del southern soul, el gospel y el blues, Bywater Call nacen de la química ente la poderosa y enérxica voz de Meghan Parnell y la suxerente guitarra de Dave Barnes y van poder disfrutase esta fin de selmana n’Avilés.

La banda apaeció en 2018 ganándose darréu’l circuitu de festivales canadiense cola so fuerza escénico, con un esplegue impresionante de siete músicos poniendo corazón, sudu y fuerza en cada unu de los sos cantares. Les radios de blues y jazz de mediu mundu yá-yos tienen en constante rotación, y el so álbum de debú namá tendría de consolida-yos como lo que yá demostraron ser: xuna auténtica fuerza de la naturaleza que vive y alienda música.

La respuesta a el so primera tour européu, onde actuaron en 39 ciudaes en 45 díes, foi arrolladora, colgando’l cartelu de -nun hai entraes- na mayoría de los sos conciertos. Agora tornen pa presentar un segundu discu, que van publicar poco primero de la so xira, el 2 de setiembre, y del que yá adelantraron l’esplosivu single Falls Away, tou un espectáculu de soul-rock bailladeru con Meghan Parnell faciendo un esbardie vocal espectacular. Equí hai madera!

Centru Niemeyer
Avilés, 17/09/2022 21:00

Tamién te podria gustar