Portada Europa Bruseles vivió una nueche de rises col espectáculu de monólogu modernu de Xareos!

Bruseles vivió una nueche de rises col espectáculu de monólogu modernu de Xareos!

by asturnet

L’asociación d’Asturianos en Bruseles (ASBRU), celebró’l xueves pasáu una xornada dedicada a esparder el conocimientu del nuevu monólogu asturianu, conocíu como “monólogu modernu”, de la mano de Lluis Antón González, Inaciu Galán y Benxa Pérez. La xornada entamó cola presentación de l’antoloxía “¡Pa echar unes rises” asoleyada por Trabe. Na presentación participaron, Inaciu Galán; antologador, Benxa Perez; autor de la mesma, y Ángela Iglesias, presidenta d’ASBRU.

A lo llargo d’esta presentación Galán fizo un breve averamientu a la hestoria del monólogu asturianu, dende’l so ñacimientu hasta la creación del monólogu modernu y Benxa Pérez comentó delles cuestiones sobre’l procesu a la hora d’escribir un monólogu.

Dempués d’una breve pausa, Galán, Pérez y Lluis Antón González presentaron un espectáculu de monólogu modernu que según declaró Ángela Iglesias “foi tou un ésitu”.

Ente’l públicu qu’enllenaba cuasi la totalidá de les llocalidaes del salón d’actos de la Casa d’Asturies, edificiu oficial del Gobiernu d’Asturies en Bruseles, asturianos y xente d’otres nacionalidaes que disfrutó de monólogos como “Asturianos al volante”, “La hestoria, más o menos” o “L’home y la gochería”.

A la fin del actu fízose un alderique nel que los asistentes y los monologuistes, moderaos por Eduardo Fernández, d’ASBRU, pudieron comentar el pasáu, presente y futuru del monólogu asturianu y les posibilidaes d’un xéneru como’l monólogu modernu. L’actu remato con un pequeñu pinchéu nel que l’alderique continuo na Casa d’Asturies de Bruseles.

Benxa Pérez y Lluis Antón González comenten el resultáu de la xornada alredor del monólogu modernu en Bruseles

Tamién te podria gustar