Portada Educación Asturies tará presente con un stand na Expolangue de París

Asturies tará presente con un stand na Expolangue de París

by asturnet

El gobiernu del Principáu d’Asturies promocionará la llingua asturiana nel encuentru Expolangues, que va desendolcase los prósimos días 6, 7, 8 y 9 de febreru en París. El salón internacional d’idiomes ya tuvo a Asturies con stand propiu en delles ocasiones.

A París, el Principáu va llevar información documental con un cartafueyu informativu, n’asturianu y tornáu al inglés, francés y alemán, y al catalán, euskera y gallego. Nesi cartafueyu desplícase l’orixen, la historia y la situación actual de la llingua asturiana y de la so producción literaria, cifrando’l númberu actual de falantes en más de 250.000.

También va amosase material lliterariu n’asturianu y castellán, asina como información sobre Asturies, la so ñaturaleza y paisaxe.

El stand’ va inaugurase’l día 6 a les 18 hores nel Parc Expo de París, y nel actu van tar presentes Consuelo Vega, Direutora Xeneral de Cultura, la presidenta de la Academia de la Llingua, Ana Cano, y el poeta Pablo Antón Marín Estrada, ganador del premiu de poesía Xuan María Acebal 2007.

Tamién te podria gustar