Portada Gastronomía Asturianu y creatividá aporten al “Samartín de les Tortielles”

Asturianu y creatividá aporten al “Samartín de les Tortielles”

by asturnet

Un total de 25 establecimientos hosteleros del conceyu Samartín del Rei Aurelio participen na tercera edición d´una cita gastronómica, dende´l vienres 7 al domingu 9 de marzu, que tien a les tortielles como protagonistes y que tien la cartelería y papelería fecho íntegramente n´asturianu.

Tres l´ésitu de SAMARTÍN DEL PINCHU nel pasáu mes d´ochobre, la hostelería venceyada a ECOSAM propónse cellebrar la tercera edición de SAMARTÍN DE LES TORTIELLES, prósima cita gastronómica a desendolcar nel conceyu esta fin de selmana, ente los díes 7 y 9 de marzu, cuyu exe central van ser les tortielles creatives, diferentes y orixinales.

En SAMARTÍN DE LES TORTIELLES podrán degustase 25 tortielles diferentes y orixinales, con ingredientes tan variaos como´l pulpu, oricios, centollu, llagostinos, almexes, gambes, amás de tortielles con carne guisao, morciella matachana, carne picao, xamón, salchiches, tando dalgunes d´elles complementaes con setes, xampiñones, calabacinos, pimientos o diferentes quesos, incluso con almendres.

Variedá y creatividá para la tercera edición d´esti eventu gastronómicu nel que la clientela fai de xuráu, previa degustación de cuatro tortielles, col aliciente del sortéu de 100 € en compres ente los votantes que depositen la so papeleta en dalguna de les urnes instalaes nos establecimientos participantes.

Como vien siendo habitual, fixáronse dos rutes pol conceyu, una ente Sotrondio y Blimea, y otra pol L´Entregu. Pa facilitar el desplazamientu, la llocalización y l´información de les diferentes tortielles que se servirán, editáronse 2.000 “gastromapas” distribuios polos llocales participantes.

Pa alcontrar más información de los establecimientos participantes habrá que acceder al blog de noticies de la web de ECOSAM (www.ecosam.es/blog), o a la páxina de Facebook de la asociación (www.facebook.com/comerciodesanmartin).

D´igual manera, ECOSAM continúa col fechu diferencial que tien tamién SAMARTÍN DEL PINCHU, esto ye la utilización de la llingua llariega como llingua oficial del eventu gastronómicu, ayudando d´esta manera a la normalización de la llingua asturiana fuera de los tradicionales ámbitos de la cultura. Pa too ello, ECOSAM cuenta col asesoramientu de la Oficina de Política Llingüística de Samartín del Rei Aurelio.

Páxina en facebook del eventu

Tamién te podria gustar