Portada Conceyos Aporten les Tardes de Danza nel Patiu del CCAI dientru’l programa Danza Xixón 2019

Aporten les Tardes de Danza nel Patiu del CCAI dientru’l programa Danza Xixón 2019

by redacción asturnews

Toles tardes, dende esti vienres 18 al vienres 25 d’ochobre, a les 20.30 hores, van tener llugar nel escenariu del Patiu del Centru de Cultura Antiguu Institutu, les propuestes más novedoses ya innovadores de la danza contemporanea y les artes del movimientu. Dalgunes de les compañíes profesionales de mayor proyección van representar los sos últimos proyectos, ente ellos dellos Premios Max, Premios Lorca y Premios FETEN ente otros.

Vienres 18 d’ochobre

La Phármaco Una gran emoción política

Ye la compañía qu’inaugura les Tardes de Danza nel Patiu del Centru de Cultura Antiguu Institutu, una formación que recibió numberosos premios ente los que destaquen el Premiu El Güeyu Críticu de Danza 2015, Premios Lorca 2015 a la Meyor Intérprete Femenina de Danza, Finalista Meyor Intérprete Femenina de Danza en Premios Max 2017.

Una gran emoción política ye un espectáculu de danza y acción física, cantares y respiración, con testos orixinales de María Teresa Llión y xuna propuesta musical orixinal interpretada en directu y que s’inspira en temes populares europeos remembren les alcordances de María Teresa.

Nel Centru de Cultura Antiguu Institutu’l vienres 18 d’ochobre a les 20.30 h
Duración: 70 min. aprox.
Preciu: 3 euros

Sábadu 19 de octubre

Sara Cano – Sintempo

Sara Cano sospriéndenos con una propuesta personal y xenuino, siempres a caballu ente lo español y lo contemporaneo, mirando siempres al futuru pero ensin perder la fuerza de la tradición.

Nel Centru de Cultura Antiguu Institutu’l sábadu 19 d’ochobre a les 20.30 h
Duración: 60 min. aprox.
Preciu: 3 euros

Domingo 20 d’ochobre

Cía Mar Gómez – La vie en rose

Una obra de danza-teatro qu’hibrida’l teatru xestual, la danza y el clown p’amosanos la sorprendente hestoria d’una pareya que, en llegando al cumal del ésitu, baxa hasta’l más clamoroso de los fracasos. Un accidentáu viaxe nel que l’avaricia va conducir hasta los estremos más insospechados. Ensin dulda, xuna hestoria de película.

Centro de Cultura Antiguu Institutu’l domingu 20 d’ochobre a les 20.30 h
Duración: 60 min. aprox.
3 euros

Llunes 21 d’ochobre

Varuma Teatro – Vigilia

Ye una compañía que foi categorizada pola crítica como d’eclecticismu radical”, nos sos trabayos podemos atopar una propuesta escénica presentada dende disciplines que nun pertenecen a les artes escéniques y siempres amosando un arte subversivo rompedor ya inconformista.

Nel Centru de Cultura Antiguu Institutu’l llunes 21 d’ochobre a les 20.30 h
Duración: 60 min. aprox.
Preciu: 3 euros

Martes 22 d’ochobre

LaNórdika – Coloráu Estándar

La compañía llega a Danza Xixón col espectáculu que foi Premiu FETEN y Premiu Lorca 2018 al Meyor espectáculu de cai. Xuna propuesta sensible, tienra, descarada y allegre al traviés de la unión ente’l circu y la danza.

Nel Centru de Cultura Antiguu Institutu’l martes 22 d’ochobre a les 20.30 h
Duración: 45 min. aprox.
Preciu: 3 euros

Miércoles 23 d’ochobre

Kukai Dantza – Erritu

Un espectáculu col que la compañía Premio Nacional de Danza 2017 recibió’l Premiu Max 2019 a la meyor coreográfia y foi finalistes de seis premios Max d’esa mesma edición.

Un viaxe vital que traviesa por aciu ritos de camín individuales y colectivos los distintos estaos de la vida en relación cola naturaleza y cola comunidá. Estaos que van dende la nacencia al caos, pasando pol desiertu de la soledá, hasta llegar al alcuentru, l’amor y, finalmente, la muerte.

Nel Centru de Cultura Antiguu Institutu’l miércoles 23 d’ochobre a les 20.30 h
Duración: 60 min. aprox.
Preciu: 3 euros

Xueves 24 de octubre

Fernando Hurtado – 37 Guernica17

Un espectáculu de danza, de movimientu, onde la interpretación, les imaxes y les relaciones humanes van tar al algame de toos. Nun faemos daqué pa entretener, sinón pa educar y enseñar una parte de la hestoria del arte y del ser humanu: “un preséu de guerra ofensivu y defensivu contra l’enemigu”.

Nel Centru de Cultura Antiguu Institutu’l xueves 24 d’ochobre a les 20.30 h ·
Duración: 60 min. aprox.
Preciu: 3 euros

Vienres 25 d’ochobre

Ertza – Danza La teta de Janet

Janet Jackson amuesa un pechu mientres xuna actuación y automáticamente la imaxe percuerre tol mundu, convertir nun escándalu y hasta llega a los tribunales. ¿Qué determina qu’esa mesma acción tome tanta relevancia nunes circunstancies y ente dientro de l’absoluta normalidá n’otres?

Les obres de ERTZA plantegen cuestiones sobro les contradicciones humanu y social. Conviden al públicu a tomar una posición activa frente a lo que ta viendo, y a cavilgar en redol a temes de cotidiana actualidá

Alquisición de les entraes el mesmu día de la función a partir de les 18.30 h nel mesmu Centru de Cultura Antiguu Institutu de Xixón.
Nel Centru de Cultura Antiguu Institutu’l vienres 25 d’ochobre a les 20.30 h
Duración: 70 min. aprox.
Preciu: 3 euros

Más información sobro danza Xixón / Xixón na nuesa páxina web
Tamién puedes descargate’l programa en PDF

Tamién te podria gustar