Portada Patrimoniu Andecha Astur critica la fin de delles llínies de sovenciones de Cultura

Andecha Astur critica la fin de delles llínies de sovenciones de Cultura

by asturnet

Asoleyada nel BOPA la Resolución de la Conseyería de Cultura y Turismu pola que s’aprebaba la convocatoria de sovenciones pa 2010 a les Entidaes Locales nel ámbitu d’esta conseyería, Andecha Astur critica la “esapaición de delles llinies de sovención d’importancia. Nestos años de p’atrás convocávense ocho llínies de sovención estremaes: 1) Normalización social del asturianu, 2) Programes añales d’actividaes culturales, 3) Funcionamientu de museos y coleiciones museográfiques, 4) Inversión n’equipamientos culturales, 5) Patrimoniu hestóricu, 6) Desarrollu turísticu, 7) Actividaes deportives y 8) Participación xuvenil. Por embargu, Andecha denuncia que de la convocatoria d’esti añu desapaecen les llínies 4, 5 y dos de los tres programes que formaben parte de la llínia 8: Programa d’Arruelu Alternativu Xuvenil “Enredar” y Campamentos Urbanos “Esparcer”.

Dende Andecha Astur critícase qu’esti añu nun se convoquen sovenciones nes llínies y subllínies señalaes, “dalgo qu’ensin dulda va influyir negativamente nel gastu que puedan facer los Ayuntamientos, sobre too los más pequeños, na estaya cultural”. Especialmente esmolecedor pa los nacionaliegos ye’l casu de la llínia 5, al traviés de la que los Conceyos recibíen sofitu pa remocicar bienes d’interés hestóricu y etnográficu de la so propiedá (horros, fontes, llavaderos, etc.) asina como pa facer obres de teitáu en construcciones con cubierta vexetal.

De la mesma manera, tamién-y paez “pergrave” a Andecha la desapaición de los programes de la llínia 8 “Enredar” y “Esparcer”, nesti casu empobinaos a sovencionar actividaes culturales dirixíes específicamente a la mocedá. “Sosprende bien d’ello esti casu caberu, sobre too cuando dalgunos Conceyos tan aprebando Ordenances Municipales escontra’l “botellón”: prohíbese esta práutica común ente la mocedá a la vegá que desapaez la financiación p’actividaes alternatives a la mesma” critiquen dende la izquierda nacionaliega.

P’Andecha Astur el Gobiernu asturianu “nun pue defender un recorte tan xabaz nes partíes económiques destinaes a los Ayuntamientos, al traviés de les sovenciones que s’apurren dende la Conseyería de Cultura y Turismu, falando d’axustes derivaos de la crisis económica que carecemos anguañu”, y ye que, per otru llau, “tamos viendo como, por exemplu, se siguen marafundiando miles d’euros en promocionar los “proyeutos culturales estrella” d’esti Gobiernu (Centru d’Arte y Cultura La Llaboral de Xixón, Parque de la Prehestoria de Teberga y Muséu del Xurásicu de Colunga) con cargu al presupuestu de la citada conseyería”.

Tamién te podria gustar