Portada Cine ‘Nun mos cuentes películes, ¡failes!’ presenta los proyectos ganadores de la so cuarta edición

‘Nun mos cuentes películes, ¡failes!’ presenta los proyectos ganadores de la so cuarta edición

by asturnet

Redacción.

Güei a les 12 hores van presentase na sala de prensa del Teatru Xovellanos de Xixón los proyectos ganadores de la 4ª Edición del Concursu de Productores Cinematográfiques Moces ‘Nun mos cuentes películes, ¡failes!. Nesti cursu 90 xóvenes asturianos esperimentaron la sensación de crear una productora cinematográfica. De los proyectos presentaos, dos grupos van dar el saltu a la realización de la so primer película.

Les películes van estrenase na próxima edición del Festival Internacional de Cine de Xixón. Telecable patrocina’l proyectu, que ye una apuesta del Festival Internacional de Cine, el Conseyu de la Mocedá del Principáu d’Asturies y la Ciudá Tecnolóxica Valnalón. Na presentación de los proyectos ganadores van participar Roberto Paraja, presidente de Telecable, Paulino Feito, presidente del Conseyu, Jose Manuel Perez Díaz, xerente de Valnalón y Jose Luis Cienfuegos, director del Festival de Cine de Xixón.

El concursu quier afalar la capacidá d’iniciativa, la creatividá, el trabayu n’equipu y l’espíritu emprendedor ente la mocedá asturiana. Esti añu presentáronse quince proyectos y los temes trataos polos xovenes destacaron pola cercanía, no que pasa día a día alredor d’ellos: trabayu, motor, anorexa, racismu, consumu, sexualidá, arte y deporte. Los proyectos presentaos proceden de Xixón, Llangreu, Uvieu, Aviles, Llaviana, Mieres, Carreño y Llanera.

Tamién te podria gustar