Portada Lliteratura L’alusión del Príncipe a un llibru de Berta Piñán dispara les ventes de la obra ente públicu heteroxéneo

L’alusión del Príncipe a un llibru de Berta Piñán dispara les ventes de la obra ente públicu heteroxéneo

by asturnet

El Príncipe Felipe, promotor editorial. La cita, por parte del heriede de la Corona, d’un poema de Berta Piñán nel discursu d’entrega de los Premios ‘Príncipe de Asturias’, el pasáu 22 d’ochobre, desató un notable aumentu nes ventes de la obra ‘Un mes’, obra que contién los versos recitaos por Felipe de Borbón nel teatru Campoamor.

Asina lo confirmó Antón García, responsable de la casa editora Trabe, qu’asoleyó el poemariu de Piñán en 2003 na so versión orixinal en llingua asturiana -la cita del Príncipe foi en castellán- y qu’agora collecha un éxitu poco usual pa la poesía editada n’asturianu, cuyes cifres de ventes caltiénense habitualmente nun llugar más que modestu.

A esi incrementu na circulación de la obra de Piñán hai qu’añadi-y amás un saltu cualitativu: Una parte importante de los exemplares del llibru que se despacharon nos puntos de venta nes últimes selmanes por mor de la cita’l Príncipe van a parar, según el responsable de Trabe, a un públicu heteroxéneo y poco común nel consumu de lliteratura n’asturianu, nel que figuren muyeres de media edá que por primer vegada s’arrimen a volúmenes de poesía en llingua asturiana y que piden nel mostraor “el llibru que citó’l Príncipe”.

El pasáu 22 d’ochobre, l’heriede de la Corona española remató el so discursu institucional na entrega de los Premios que lleven el so nome recitando versos del poema ‘Una casa’, nel que Berta Piñán fala de “llevantar una casa que seya como un árbol”. L’auditoriu del teatru Campoamor dispensó-y una caldia acoyida a la cita lliteraria.

Archivu. El príncipe Felipe remata con un poema de Berta Piñán el so discursu nel Campoamor

Tamién te podria gustar