Portada Lliteratura Xulio Viejo, Paquita S. Coalla y Pablo San Martín estrenen la colección ‘Trabe Atlántica’

Xulio Viejo, Paquita S. Coalla y Pablo San Martín estrenen la colección ‘Trabe Atlántica’

by asturnet

Mañana miercoles día 3 de mayu, a les siete la tarde, el Club de Prensa Asturiana de La Nueva España d’Uvieu va acoyer la presentación de la nueva colección ‘Trabe Atlántica’, que presenta a la vez los sos tres primeros títulos: ‘Aquí me tocó escribir (antología de escritores y escritoras latinos en Nueva York’ de Paquita Suárez Coalla; ‘La formación histórica de la lengua asturiana’ de Xulio Viejo; y ‘La nación (im)posible (Reflexiones sobre la ideología nacionalista asturiana)’ de Pablo San Martín Antuña.

‘Aquí me tocó escribir (antología de escritores y escritoras latinos en Nueva York)’ de Paquita Suárez Coalla, axunta catorce escritores que, anque son estremaos nes temátiques y estilos de les sos obres, comparten una posición fronteriza que según l’autora ‘dio-yos la llibertá d’escribir lo que seguramente nunca escribiríen nos sos países d’orixe’.

L’ampliu y rigurosu estudiu sobre la formación histórica de la llingua asturiana de Xulio Viejo aparez agora n’español, allegando d’esta manera a tol públicu los mecanismos llingüísticos que la tresformaron a lo llargo de los sieglos, a la vez que la dinámica social, económica, política y cultural que sufrió la so comunidá de falantes.

El tercer títulu de la colección correspuende a Pablo San Martín Antuña. ‘La nación (im)posible (Reflexiones sobre la ideología nacionalista asturiana)’ analiza los principales fechos históricos y l’actuación de los protagonistes del nacionalistu asturianu.

Tamién te podria gustar