Portada Patrimoniu Xornada d’Estudiu de la Música Tradicional Zamorana na Escuela de Música Tradicional de Llangréu

Xornada d’Estudiu de la Música Tradicional Zamorana na Escuela de Música Tradicional de Llangréu

by asturnet

Redacción.

La Escuela de Música Tradicional Llangreu, asitiada nel Conservatoriu de Música del Valle del Nalón, va celebrar esti sábadu una Xornada d’Estudiu de la Música Tradicional Zamorana a lo llargo de tol día. El cursu va dalu Alberto Jambrina, espertu nel tema.

A les once la mañana va entamar el cursu con ‘Cursu práuticu de flauta de tres furacos’, un taller práuticu sobre esti tipu de flautes, dixitación, teuniques de execución, patrones rítmicos con una duración de tres hores. A les cinco la tarde va haber una ponencia de calter teóricu al rodiu de la morfoloxía, peculiaridaes y usos de los instrumentos de música Tradicional en Zamora ‘La gaita de fuelle y otros instrumentos Zamoranos’, con una duración de dos hores.

El cursín va dase nel aduditoriu del Conservatoriu y nel aula de la 4ª planta a un preciu de 30 euros pa los que nun lleven xipla de casa y 15€ pa los que yá la lleven. P’apuntase o pidir información hai que llamar al 985 677 113 ó mandar un correu lletrónicu a llangreumusicatradicional@hotmail.com. La Escuela de Música Tradicional Llangreu ta nel A.pp.aa. Conservatoriu Valle del Nalón, na Plaza Adaro s/n de Sama.

Tamién te podria gustar