Portada Patrimoniu Xixón piensa na Fábrica de Tabacos p’allugar l’archivu hestóricu xunificáu de la ciudá

Xixón piensa na Fábrica de Tabacos p’allugar l’archivu hestóricu xunificáu de la ciudá

by asturnet

La Fábrica de Tabacos de Cimavilla, posible sé del archivu hestóricu xunificáu de Xixón. L’equipu de gobiernu municipal de la ciudá inclúi el centenariu edificiu en desusu por Tabacalera na llista de candidatos a agospiar la hemeroteca provincial y la biblioteca hestórica, integrada por volúmenes del Padre Patac y de Patricio Adúriz.

Según publica na so edición de güei el diariu ‘La Voz de Asturias’, el vieyu proyectu municipal d’axuntar los fondos hestóricos de la ciudá pa racionalizar les consultes y facilita-yos el llabor a los investigadores podría materializase nún de los espacios qu’agora tán llibres na antigua factoría xixonesa, anque l’inmueble de Cimavilla nun ye l’únicu nel que piensa l’Ayuntamientu pa llevar alantre los sos planes.

Nesti sen, la única decisión que la Corporación xixonesa asoleya como firme ye la xunificación de los fondos hestóricos nun mesmu allugamientu pa evitar la dispersión con qu’anguaño tienen que s’enfrentar los ciudadanos interesaos en consultar fondos hestóricos sobro la ciudá, qu’han acceder a la Biblioteca Asturiana’l Padre Patac na Biblioteca Xovellanos y deben treslladase a les inmediaciones del Parque la Fábrica’l Gas, en L’Arena, pa consultar la hemeroteca.

L’Ayuntamientu tien previsto asitiar na factoría de Cimavilla la pinacoteca municipal, nuna decisión cuya definitiva puesta en práctica nun depende n’esclusiva de la Corporación municipal.

Tamién te podria gustar