Portada Tecnoloxía Xixón organiza unes xornaes sobre servicios electrónicos n’Administración

Xixón organiza unes xornaes sobre servicios electrónicos n’Administración

by asturnet

La modernización de los servicios administrativos afayándolos a les nueves posibilidaes de la comunicación electrónica ye l’asuntu que va xuntar en Xixón los prósimos díes 19 y 20 de xineru a espertos de tol estáu. Les xornaes nomaes “Abierto 24 hores” van debatir los retos y ventayes de l’Administración tecnolóxica.

Nes xornaes van tar presentes ente otros el director xeneral de Modernización Administrativa del Ministeriu d’ Administraciones Públiques, Domingo Laborda Carrión;Miguel Azorín Albiñana, subdirector xeneral de Tecnoloxíes de la Información del Ministeriu d’Industria, Comerciu y Turismu; Joseba Koldo Bilbao Gaubeka, director de la Oficina pa la Modernización Administrativa del Gobiernu Vascu; Marta Continente, directora xeneral d’Atención Ciudadana de la Secretaría Xeneral de la Presidencia de la Generalitat de Cataluña; y José Manuel Alonso, director de W3C España.

El programa de les xornaes “Abierto 24 hores” van escomenzar el xueves 19 de xineru con una conferencia de Manuel Toharia, director del Muséu de les Ciencies de Valencia y al actu inaugural tien previsto asistir el Ministru d’Administraciones Públiques, Jordi Sevilla.

Les xornaes estructúrense alrodiu cinco meses redondes nes que va analizase la situación de la administración electrónica dende’l puntu de vista del Gobiernu Central, los Executivos Autonómicos y les Corporaciones locales; asina como la visión que d’ella tienen les empreses y los ciudadanos.

Tamién te podria gustar