Portada Lliteratura Xandru Fernández va presentar la selmana que vien “El Príncipe Derviche” en Xixón

Xandru Fernández va presentar la selmana que vien “El Príncipe Derviche” en Xixón

by asturnet

Esti 8 payares, “El Príncipe Derviche” visita Xixón, la recepción va ser na llibrería La buena letra. L’autor d’esti llibru, ganador del Premiu Xosefa Xovellanos de novela 2011, Xandru Fernández, va cuntar cola presencia d’Enrique del Teso. La llibrería ta asitiada nel 12 de la cai Casimiro Velasco.

La hestoria d’El Príncipe Derviche trespórtanos a los años caberos del sieglu XIX y a diversos llugares del mapa del Imperiu Austro-Húngaru, nun contestu de conspiraciones, intrigues polítiques y persecuciones. Otra manera, ye tamién la hestoria de la bomba qu’acabó con Antonio Udina Burbur, l’últimu falante en mundu de la llingua dálmata.

El Príncipe Derviche supón el regresu de Xandru Fernández a la narrativa llarga, desque publicara en 2006 La banda sonora del paraísu. Autor d’obres como Los homes de bronce (2001), Les ruines(2004; reeditada por Suburbia Ediciones en 2011) y Entierros de xente famoso (Suburbia Ediciones, 2008), Xandru Fernández yá ganara’l premiu Xosefa Xovellanos n’otres dos ocasiones, en 1993 con El club de los inocentes y en 1999 con El suañu de los páxaros de sable.

Tamién te podria gustar