Portada Tecnoloxía Visionica’05 abelluga les últimes propuestes del arte actual

Visionica’05 abelluga les últimes propuestes del arte actual

by asturnet

El festival Visionica ’05 amuesa en Xixón hasta’l prósimu 27 de payares les últimes propuestes de les tendencies del arte actual. L’atopada multimedia ufierta un completu recorríu pel panorama internacional de los nuevos creadores. Trss l’ésitu de la primer edición, esti proyectu de difusión y socialización sigue apostando por componer un cuadru representativo del presente de la cultura más contemporánea.

Visiónica ’05 ofrez una propuesta variada y multidisciplinar, treslladando esti puxu a caúna de lee sos secciones principales: esposiciones, conferencies, proyecciones y directos audiovisuales. La programación d’ esti añu cuenta na sección de conferencies cola participación de teóricos y activistes de la sociedá-rede como Javier Candeira, nome destacáu nel desarrollu d’ Internet y la cultura dixital, o Iñigo Medina, miembru de la Sociedad de las Indias Electrónicas y de l’ asociación Ciberpunk.net; amás va entamase la presentación de l’asociación AsturLab HackLab, que promueve la investigación popular y entusiasta de las posibilidades de les nueves tecnoloxíes como formes d’espresión artística. El ciclu de conferencies va completase con una charla del colectivu Mildiez.net sobre la utilidá y eficacia comunicativa de los weblogs.

Nel apartáu d’esposiciones, los artistes Carlos Cuenllas y dEmo van amosar los sos ensamblaxes escultóricos y enseñarasé tamién la obra gráfica d’Evru (enantes conocíu como Zush). La más internacional de les exposiciones va tar dedicada al tema de la Arquitectura Avanzada futurista y hi-tech, cola participación d’arquitectos procedentes de Los Ángeles, Nueva York y Frankfurt: M. Espina (Patterns), H. Díaz Alonso (Xefirotarch), A. Rahim y H. Jamelle (CAP), O. Tessman y M. Becker (F-U-R). Por último, la xoven pintora avilesina Cristina Cuesta va esponer les sos obres d’ inspiración abstracta y paisaxes dixitales.

Tamién te podria gustar