Portada Sociedá Unidá Nacionalista Asturiana denuncia la imaxe nueva de Xixón

Unidá Nacionalista Asturiana denuncia la imaxe nueva de Xixón

by asturnet

Yolanda González, vocera d’Unidá Nacionalista en Xixón, llamenta que la nueva campaña de promoción de la ciudá nun tenga nengún elementu del calter asturianu de la mesma.

Unidá Nacionalista Asturiana, critica la nula presencia de la llingua asturiana na nueva imaxen promocional de Xixón, lo qu’otra vuelta, y nun va ser la última, espeya que “l’apueste que l’equipu de Gobiernu diz facer en rellación a la promoción de la llingua asturiana, ye claramente insuficiente y puramente testimonial”.

Tamién sorraya “l’ausencia total de de les señes d’identidá de la propia ciudá y d’Asturies, señes de les que tendríemos de tar arguyosos, pero que dalgunos prefieren escaecer conscientemente faciendo qu’esta campaña, que se llama paradóxicamente “Amor propiu” pueda perfectamente tar referida a esta ciudá o a otra cualesquier”. Gónzalez sorraya’l marcáu interés del equipu de Gobiernu por facer de Xixón una ciudá “neutra” modelada namás “pola imaxen que se tien de nosotros que polo que somos en realidá”. Asina, nun-y estraña “pa nada” que se den paradoxes como la sustitución de “dir a tomar unes botellines o unos culinos” por “ir de sidras” o “l’apropiación de nomes horteres como playa de Poniente en cuenta de playa del Natahoyo o Centro Integrado Gijón-Sur en llugar de Centru Municipal de Pumarín”. “Tal paez” afirma “que los gobernantes de la ciudá tuvieren avergoñaos de la ciudadanía de Xixón y les sos señes d’identidá”.

Yolanda González exemplificó les sos pallabres pente medies de la web de la campaña (www.amorpropio.info). Pues, “como yera d’esperar” afirmó “nun ha versión n’asturianu de la web, nin del logo de “Xixón”, nin mención dala al Muséu del Pueblu d’Asturies, llugar onde la cultura asturiana ye la protagonista. Nun dexa de ser irónico que precisamente una campaña titulada “Amor Propio” lleve implícito precisamente tolo contrario, no que ye una nueva y escandalosa amuesa del provincianismu inorante y retrógradu d’un Ayuntamientu que prefier esconder los sos rasgos más asturianos, perdiendo d’esti mou tolos criterios diferenciadores que precisamente tendríen de potenciase. Y ye que lo qu’a otros-yos prestaría tener pa diferenciar a les sos ciudaes y meyorar el so atractivu, equí despréciase”, acabó.

Tamién te podria gustar