Portada Tecnoloxía Telecable celebra el so décimu aniversariu

Telecable celebra el so décimu aniversariu

by asturnet

Telecable celebró ayer los sos diez años d’esistencia nel mercáu de les telecomunicaciones con un actu públicu nel Auditoriu d’Uviéu que quiso compartir colos sos accionistes y empleaos pa rembrambrar el camín andáu hasta agora y preparase pa los nuevos retos del futuru. Nel actu, presidíu pol másimu responsable de la operadora asturiana, Roberto Paraja, presentóse’l llibru d’Eduardo García: “Diez años de telecable” y el profesor Fernando Pardo ufiertó una conferencia alrodiu de la tesis de que dientro otros diez años “nada va ser como ye anguaño” y “namás los que tean preparaos van ser quien a sobrevivir a los nuevos cambios”.

El profesor Pardo, encarrilador de proyectos audiovisuales como la televisión autónomica andaluza Canal Sur y espertu n’economía de les telecomunicaciones,emprimó la so conferencia confesándose un “admirador” del proyectu de Telecable dende los sos oríxenes n’Asturies y al ver que yera “la primera operadora española de cable que ganaba dinero”. Fernando Pardo emponderó la xestión desenvuelta hasta agora pol equipu directivu de la empresa y congratulóse del sitiu qu’ocupa anguaño nel ránking de les operadores de cable del estáu. De siguío, el conferenciante, pasó esponer la so tesis basada en que “dientro d’otros diez años nada de lo que güei conocemos y facemos con ésitu va ser igual”, polos cambios revolucionarios que se producen aína nel ámbitu tecnolóxicu: “olvidáivos de coses qu’anguaño son corrientes como que la telefonía fixa va pagase al preciu qu’agora se paga en comparanza coles otres formes de comunicación de voz, olvidáivos de que puedan siguir esistiendo empreses qu’ofrezan namás un solu serviciu, como delles cadenes de televisión actualmente líderes nel so campu”.

El futuru dibuxáu pol profesor Pardo resúmese na evidencia de qu’entós “too va ser dixital, tola información va unviase en cachinos y en paquetes, porque eso fai les redes más eficaces, dirá too en cachinos, la llamada que facemos por teléfonu, los archivos audiovisuales qu’unviemos, y si too va ser asina, too va dir pela mesma llinia”. Pa esti espertu nel mercáu de les nueves tecnoloxíes nesi futuru prósimu namás van sosistir los

xugadores múltiples: “los xugadores triples, el que crea qu’ufiertando un solu serviciu va siguir nel mercáu, ya puede xubilase o marchar al esiliu voluntariu, porque va aviáu”.

La dicotomía ente llinia ADSL y ente llinia de banda ancha de cable va dirimise nos nuevos tiempos como “una griesca ente’l vieyu esperimentáu de la ADSL y el mozu fuerte del cable y la fibra óptica”, sigún el símil del profesor Pardo. Nesa griesca, a xuiciu del espertu, “nun se sabe quién va vencer, lo único claro ye que’l vieyu esperimentáu por más que quiera nunca va ganar en mocedá y el mozu fuerte cuenta con esa ventaya, y la de tener la oportunidá de preparase lo meyor posible pa afrontar cualquier retu”. Tampoco la posibilidá d’escoyer ente cable y aparatos inalámbricos esmolez especialmente a Pardo pal que “vamos vivir nun mundu nel que naide conciba que pa falar por teléfonu l’aparatu tenga tar conectáu a un cable con servicios que namás van llegar por llinia de cable o fibra óptica”.

Pela so parte el periodista Eduardo García, na presentación del so llibru sobre la hestoria de Telecable, discurrió en tonu desenfadáu alrodiu de los cambios qu’esperimentara’l mundu desque él yera “un críu que xugaba peles cais de Xixón y que diba con munchos otros xixoneses a poneme delantre l’escaparate d’una tienda d’electrodomésticos a ver los partíos televisaos”, hasta la realidá actual na que “tola información ta al algame de cualquiera en tiempu real”. Afirmó que cuando entamó la so investigación sobre la operadora asturiana desconocíalo too “del mercáu de les nueves tecnoloxíes y del mesmu funcionamientu y estructura de la empresa”, la esperiencia, confesó valió-y “pa tener una imaxe de verdá atractiva, mui prestosa y provechosa d’esti proyectu qu’agora conozo casi como si fuera un empleáu de la casa”, darréu ironizó: “bono, meyor qu’un empleáu, como si fuera dalguién de fuera”.

Telecable, la única operadora de cable asturiana y cabezalera del sector na nuestra comunidá, afronta’l so décimu aniversariu sabedora de ser, según datos ufiertaos por un recién estudiu del Institutu Nacional d’Estadística, líder n’Asturies en conexón a Internet per cable, per enriba de competidores como Telefónica, Wanadoo o Ya.com, y responsable de que la nuestra comunidá ocupe un sitiu destacáu ente les comunidaes autónomes qu’apuestes pola banda ancha.

Tamién te podria gustar