Portada Uncategorized Uviéu va acutar y cortar el tráficu pol Desfile d’Antroxu del sábadu día 5

Uviéu va acutar y cortar el tráficu pol Desfile d’Antroxu del sábadu día 5

by asturnet

La Policía Local d’Uviéu va acutar y cortar el tráficu con motivu del Desfile d’Antroxu del próximu sábadu, día 5. La comitiva va salir, a les 17 hores, de callar Trelce Roses y Doctor Alfredo Martínez, onde se van concentrar les charangues, centros sociales y el restu de participantes, y va escurrir pola Plaza d’América, l’Avenida de Galicia, Toreno, Uría, San  Francisco, Eusebio González Abascal y la Plaza de la Catedral, onde s’envalora que llegue en redol a les 20.30 hores.

Va prohibise’l estacionamiento en tou itinerariu a partir de les 12 hores del mesmu sábadu y, a partir de les 15 hores, por motivos d’organización va proceder al corte de callar Trelce Roses y Doctor Alfredo Martínez, tantu dende los sos accesos por Plaza América y Concepción Arenal, como dende la Avda. Hermanos Menéndez Pidal.

Va cortase al tráficu rodáu tol itinerariu a partir de les 16 hores hasta que remate’l desfile.

Van vese tamién afectaes pol corte de tráficu les siguientes cais: Rosal, Martínez Marina, Cabu Noval, Quintana, Marqués de Santa Cruz, Toreno, Mendizábal, Ramón y Cajal, Fruela, San Francisco, Marqués de Teberga, Cervantes, Asturies, Marqués de Pidal.

Ruégase utilicen les rondes para los desplazamientos d’un puntu a otru de la ciudá, según el tresporte públicu.

Dende la área de Seguridá Ciudadana encamiéntase atender les indicaciones de los miembros de la Policía Local, del restu de Cuerpos y Fuerces de Seguridá, lo mesmo que de los auxiliares de Protección Civil y personal de seguridá privada.

Tamién te podria gustar