Portada Lliteratura Robert Wilson reivindica en Xixón el xéneru policiacu porque “toos somos espíes”

Robert Wilson reivindica en Xixón el xéneru policiacu porque “toos somos espíes”

by asturnet

Toos somos espíes y echamos la vida nuna mentira constante, representando papeles distintos acordies con cada situación. L’escritor británicu Robert Wilson, que presenta na XVII Selmana Negra de Xixón la so última novela, ‘En compañía de extraños’, defendió güei esi argumentu nuna comparecencia pública na qu’aseguró que vivimos a la gueta de que los nuesos actos seyan verosímiles.

L’autor británicu, qu’anguaño reside en Portugal depués de percorrer Asia y África y de vivir un tiempu en Grecia, presentó la so obra más reciente como frutu d’un interés personal por afondar nes rellaciones humanes y debuxar un escenariu hestóricu nel que toos son perdedores: La Lisboa y el Berlín de les boquiaes de la Segunda Guerra Mundial.

Nesi contestu coinciden una matemática y espía y l’agregáu militar de la Legación alemana, personaxes que teyen una narración a la gueta d’un amor inverosímil nun mundu onde naide nun se pue enfotar en naide.

Robert Wilson tien previsto mantener un alcuentru col públicu a partir de les 20,30 hores nel recintu de la Selmana Negra, cuyu programa inclúi pa güei un conciertu de los xixoneses Manta Ray a les 23 hores, un alderique previu sobro la Revolución d’Ochobre de 1934 na carpa de Radio Kras y una amuesa de curtiometraxes premiaos nel Festival de Curtios d’Avilés.

Tamién te podria gustar