Portada Lliteratura Publícase un llibru póstumu del escritor Mánfer de la Llera

Publícase un llibru póstumu del escritor Mánfer de la Llera

by asturnet

El salón d’actos del Muséu de Belles Artes d’Asturies va ser esti xueves 23 l’escenariu de la presentación del volume póstumu del escritor Mánfer de la Llera tituláu ‘Monólogos d’ente dos sieglos’. El llibru recueye la obra del poeta fallecíu apocayá nel xéneru monologuísticu, un de los munchos que cultivó l’autor llangreanu.

Manuel d’Andrés Fernández, Mánfer de la Llera, ye un de los escritores en llingua asturiana consideraos unánimemente como ‘ponte’ ente les xeneraciones vieyes y les nueves. Escritor de formación autodidacta y mineru d’oficiu bien de tiempu, dedicó bona parte del so llabor intelectual a la crónica periodística, la escritura de poemes, monólogos y relatos nes dos llingües d’Asturies y mesmo a entrambos volúmenes de prosa memorialista. En 1981, cuando se constituyó la primer xunta pública de l’Academia de la Llingua, Mánfer de la Llera fue un de los miembros correspondientes. Como recopilador ye autor de dos volúmenes dedicaos al vocabulariu asturianu de la mina.

L’actu de presentación del volume póstumu de Mánfer va entamar esti xueves 23 a les 20.00 hores con presencia de Ramón d’Andrés, responsable de la Oficina de Política Llingüística del Principáu y fíu del escritor fallecíu, asina como de los escritores Xuan Bello y Henrique Facuriella.

Tamién te podria gustar