Portada Lliteratura Naciu Varillas afonda nel esbarrumbe del mundu tradicional na so primer novela

Naciu Varillas afonda nel esbarrumbe del mundu tradicional na so primer novela

by asturnet

L’escritor y periodista Naciu Varillas acaba de publicar la so primer novela: “Carretera ensin barru”, una crónica directa y enfotada del esbarrumbe del mundu tradicional narrada al través de la esperiencia humana de la emigración. Los cambios y tensiones vivíos pola Asturies rural nes últimes décades refléxense nesta novela que nun refuga l’aposientu nes narraciones breves.

Varillas traza en “Carretera ensin barru”(Trabe, 2005) una novela moderna, que trata un tema d’actualidá (l’urbanismu qu’invade lo rural cola disculpa de meyorar la calidá de vida de la xente de los pueblos, obligándolos a marchar), pero poco avezáu hasta agora na narrativa asturiana y compón una hestoria entevenada con un puñáu de cuentos que nun son un añadíu más pol caprichu del autor, sinón que van dir apurriéndonomos delles claves pa entender el relatu principal.

Naciu Varillas presenta la so novela esti miércoles 21 a les 19.00 hores na Casa de Cultura de La Felguera nun actu que va cuntar cola participación del tamién escritor José Luis Rendueles y la presencia de l’alcaldesa de Llangréu, María Esther García.

Tamién te podria gustar