Portada Lliteratura Montserrta Garnacho faise col Premiu María Josefa Canellada

Montserrta Garnacho faise col Premiu María Josefa Canellada

by asturnet

La escritora Montserrat Garnacho ye la ganadora de la tercer edición del Premiu de lliteratura infantil y xuvenil en llingua asturiana “María Josefa Canellada”, que concede la Conseyería de Cultura y Turismu del Principáu d’Asturies. La so obra “A pespunte”, encuadrada nel xéneru teatral, fízose col premiu, dotáu con 7.000 euros, penriba de los otros cinco trabayos más que se presentaron esti añu.

El xuráu que concedió esti gallardón aconceyó a les 11.00 hores na Casa de Cultura “María Josefa Canellada” (Santolaya de Cabranes) cola presidencia de la Directora Xeneral de Política Llingüística, Consuelo Vega Díaz, y cola participación del alcalde de Cabranes, Alejandro Vega Riego, y de los escritores Ismael González Arias, Maite González Iglesias y Miguel Rojo. El xuráu contó tamién cola participación d’Alonso Zamora Canellada, fíu de la filóloga y escritora María Josefa Canellada que da nome al gallardón.

Ente les obres presentaes, el xuráu decidió por unanimidá conceder el Premiu al testu entituláu “A pespunte”, al valorar que se trata d’una obra teatral onde se recupera, revisa y actualiza la tradición oral de manera que ye p’averala a neños y neñes d’anguaño. Una obra, d’otra banda, que cuenta con gran aplicación didáctica nes aules, escrita con voluntá d’estilu y nun asturianu mui prestosu.

El testu presentóse col alcuñu “Petra Molaguero”.

Montserrat Garnacho Escayo nació en Mieres del Camín nel 1952. Llicenciada en Filoloxía Románica, ye profesora de Llingua y lliteratura española mesmo que de Llingua asturiana. A ello añédese la so trayectoria como escritora y cuentacuentos, con participación en bien d’actividaes venceyaes col fomentu de la llectura fuera y dientro de les escueles. A ello hai qu’axuntar trabayos de calter etnográficu y la collaboración como articulista en periódicos y revistes de toa mena.

L’autora fizo tamién trabayos de recuperación de tradición oral, cómic, narrativa p’adultos, monólogos, cuentos infantiles y nel xéneru teatral col que ganó la tercer edición del Premiu “María Josefa Canellada”, nesti casu col títulu A pespunte.

Tamién te podria gustar