Portada Lliteratura Madrid inauguró esti vienres la 67 edición de la Feria del Llibru, qu’esti añu ta dedicada a Asturies

Madrid inauguró esti vienres la 67 edición de la Feria del Llibru, qu’esti añu ta dedicada a Asturies

by asturnet

Esti vienres pasáu inaugurosé la 67 Feria del Llibru de Madrid, qu’esti añu acueyer 364 casetes, venti más qu’en 2007, y cola novedá de que la feria tien como convidada d’honor a Asturies y a la so lliteratura. Hasta’l 15 de xunu y cola presencia d’autores como Ricardo Menéndez Salmón, Xuan Bello y José Luis García Martín, ente otros. Asturies protagoniza l’actualidá cultural del estáu nesti mes de xunu.

El puestu d’Asturies llévalu’l Gremiu d’Escritores Asturies d’Asturies, que ta conformáu por cerca de venti editoriales del país, con fondu editorial n’asturianu y en castellán.

La Conseyera de Cultura y Turismu, Encarna Rodríguez Cañas y otres autoridaes inauguraron la Feria esti vienres, xunto a la Infanta Elena de Borbón, que recibió dellos llibros n’asturianun como presente.

La caseta 360 acueye a los editores, que van amosar más de 400 títulos de temátiques que van dende la gastronomía a la lliteratura infantil, la narrativa n’asturianu y castellán, guíes, mitoloxía, cultura asturiana, ensayu y llibros de gran formatu de pintores asturianos.

Ente les actividaes programaes, una conferencia del escritor y cineasta Gonzalo Suárez, baxo’l títulu “Asturies, el llibru y la mirada”, asina como una tertulia sobre’l panorama lliterariu na que van participar los escritores Ricardo Menéndez Salmón, Xuan Bello y José Luis García Martín, el profesor Álvaro Ruiz de la Peña y la presidenta del Gremiu d’Editores d’Asturies, Marta Magadán.

Tamién va celebrase un alderique sobre la prensa cultural na que van intervenir responsables de diarios estatales y asturianos. Na xornada de pieslle va intervenir el ganador del Premiu Asturies Xoven de Narrativa 2007, David Barreiro Rodríguez, autor de “Relatos posindustriales”, y va celebrase un recital dedicáu al poeta Ángel González.

Tamién te podria gustar