Portada Lliteratura Llaviana convoca la décima edición del concursu de rellatos curtios escritos por muyeres

Llaviana convoca la décima edición del concursu de rellatos curtios escritos por muyeres

by asturnet

L’Ayuntamientu de Llaviana y el Conseyu Municipal de la Muyer tán acabante convocar la décima edición del concursu de rellatos curtios escritos por muyeres. Una convocatoria na que puen participar les persones d’esti sexu que seyan mayores de 18 años, pudiendo redactar los rellatos n’asturianu o en castellán.

Los testos han mandase por triplicáu (orixinal y dos copies) mecanografiaos a doble espaciu, tamañu DIN-A4 y escritos per una llana namás. La estensión nun va poder pasar de les venti fueyes.

El tema ye llibre, valorándose de mou especial, amás de la calidá de la obra, l’empléu d’un llinguax non sexista y un tratamientu de los temes estremáu de los estereotipos femeninos y masculinos tradicionales.

Concederáse un primer premiu, na categoría xeneral de 1.200 euros; asina mesmo, daráse un accésit de 300 euros a la meyor obra fecha por una autora del Conceyu de Llaviana.

Les obres unviaránse al Centru Asesor de la Muyer de Llaviana asitiáu nel Edificiu CIDAN (C/Joaquín Inglesias, nu 1, 33980 Llaviana).

Tamién te podria gustar