Portada Lliteratura Llaviana convoca’l so premiu de narraciones en llingua asturiana

Llaviana convoca’l so premiu de narraciones en llingua asturiana

by asturnet

Hasta’l 5 de xunu ta abiertu’l plazu pa presentase al concursu de narraciones curties de Llaviana, al que puen presentase trabayos, tanto en prosa como en versu, en llingua asturiana y respetando les normes ortográfiques y gramaticales de l’Academia de la Llingua Asturiana, con un llargor másimu de 10 folios.

Los premios son de 600, 300 y 150 euros. Los rellatos han presentase mecanografiaos a doble espaciu, per una sola llana, ensin firma, y embaxo seudónimu. Esti va apaecer na plica axunta, en sobre zarráu, onde va costar el nome completu del autor, DNI, señes, teléfonu de contautu y currículum.

Los cuentos tienen de ser inéditos, non premiaos n’otros concursos lliterarios y ensin tar suxetos a nengún compromisu d’edición. El tema sedrá llibre valorándose los trabayos que recueyan tradiciones, costumes, llugares, fechos, paisaxe d’Asturies y, sobre manera, del conceyu de Llaviana y el Valle del Nalón.

Les obres van remitise, en sobre zarráu al: Ayuntamientu de Llaviana. Concursu de Narraciones Curties. Edificiu CIDAN. Oficina d´Información a la Moceda. C/ Joaquín Iglesias s/n. 33980 La Pola El plazu d’almisión de trabayos finaliza’l vienres 5 de xunu de 2009 a 14:00 hores.

Tamién te podria gustar