Portada Hestoria L’Atenéu Obreru de Xixón repasa los sos 125 años d’existencia

L’Atenéu Obreru de Xixón repasa los sos 125 años d’existencia

by asturnet

El Centru de Cultura Antiguu Institutu (cai Xovellanos, 21) acueye dende esta mañana la esposición cola que l’Ateneu Obreru de Xixón repasa los 125 años de la so fundación. Col envís de celebrar esti significáu acontencimientu, y cola fin de recuperar la hestoria de la entidá asina como la so presencia na sociedá asturiana, l’Ateneu organiza esta esposición, comisariada por Boni Ortiz (directivu del Ateneu amás de críticu teatral).

Amás de los venti paneles esplicativos, hai otros cuatro coles firmes autógrafes y los retratos de Blasco Ibáñez, Ortega y Gasset, Pío Baroja y Perez Galdós. Completen la muestra cuatro vitrines con llibros, documentos y otros oxetos de valor hestóricu del Ateneu Obreru de Xixón, asina como dalgunes pintures y semeyes de miembros destacaos de la entidá xixonesa: Eladio Carreño, Magnus Blikstad, Fernando García Vela, Daniel Palacio y otros.

La esposición, que cuenta cola collaboración de la Fundación Municipal de Cultura y la Universidá Popular del Ayuntamientu de Xixón y de caxAstur (Obra Social y Cultural), va poder vese nel Patiu del Centru de Cultura Antiguu Institutu del 1 al 20 de setiembre.

Tamién te podria gustar