Portada Conceyos El Conceyu d’Uviéu conmemora los 130 años d’hestoria del Teatru Campoamor

El Conceyu d’Uviéu conmemora los 130 años d’hestoria del Teatru Campoamor

by redacción asturnews

El Conceyu d’Uviéu conmemoró esta fin de selmana los 130 años d’hestoria del Teatru Campoamor con un espectáculu únicu a la entrada del coliséu,

El Conceyu d’Uviéu, al traviés de la Fundación Municipal de Cultura, rindió un homenaxe especial ya inéditu al Teatru Campoamor  por cuenta del so 130 cumpleaños. La celebración tuvo llugar el vienres 21 d’ochobre a les 21:00 de la nueche con una representación de 30 minutos na que, de manera teatralizada, y una repasada por toles artes escéniques y l’hestoria del teatru a lo llargo de la so esistencia.

L’actividá, que se desenvolviera na entrada del edificiu y sobro la fachada del teatru onsistió nuna representación empuesta por un maestru de ceremonies con música en directu, videomapping sobro fachada y ventanes, espectáculu de lluces y efectos de soníu y actuaciones de directu de “personaxes” que van narrando la hestoria del Campoamor dende la so construcción hasta los nuesos díes.

La Fundación Municipal de Cultura entamó un espectáculu únicu ya inéditu nel que se cuntó con artistes asturianos y la collaboración de la Fundación Ópera, amás de cola orquesta Uviéu Filarmonía. L’espectáculu inclúi referencies a la ópera, la Zarzuela, el cine y la danza, y concretamente a títulos que pasaron pol teatru nel so más d’un sieglu de vida.

El Conceyu d’Uviéu instaló una pantalla xigante na plaza de la Escandalera por que’l públicu asistente pudiera ver l’espectáculu con realización en directu. De forma paralela, en delles cais y edificios de la ciudá ta proxectándose uan imaxe que recuerda esta efeméride, presentada esta mañana pol Alcalde, Alfredo Canteli; el conceyal de Cultura, José Luis Costielles y y el presidente de la Fundación de la Ópera d’Uviéu, Juan Carlos Rodriguez-Oveyeru.

Tamién te podria gustar