Portada Lliteratura L’Atenéu de Turón celebra’l centenariu del Quixote con diverses activiadae

L’Atenéu de Turón celebra’l centenariu del Quixote con diverses activiadae

by asturnet

L’Atenéu de Turón acueye nes prósimes selmanes una amplia actividá relacionada col IV Centenariu del Quixote. El prorgama inclúi cuentacuentos, una esposición de pintura y otra bibliográfica, asina como una actividá destinada a que los usuarios de la biblioteca local reescriban de puñu y lletra la novela de Cervantes.

Como contribución al cuatricentenariu del Quixote, la Sala d’ Esposiciones del Atenéu de Turón ccueye una amuesa del pintor Toni Vila, titulada “20 rostros, una expresión”. Trátase d’una orixinal propuesta plástica, presentada na xornada d’arte européu de Macedo de Cavaleiros (Portugal)nel pasáu mes de mayu con obres dedicaes a El Quixote, y que recueye 20 rostros del mundu cervantín en distintes técniques pictóriques y acompañaos d’una selección de testos de la obra cume de la lliteratura castellana.

Al empar la Biblioteca de Turón organiza una esposición bibliográfica, que va tar abierta hasta’l 31 d’avientu y que se combina cola actividá “Turón escribe al Quijote”, que tien por oxetivu consiguir nun tomu especial la reescritura de la novela de Miguel de Cervantes del puño y lletra de los usuarios de la biblioteca. Previamente, el llunes día 24 d’ochobre, a las 18,30 hores, va haber un Cuentacuentos especial del Quixote a cargu del actor Carlos Alba pa neños y grandes. Nesa gala va aprovechase pa la entrega de regalos y diplomes a los superllectores del añu na biblioteca turonesa.

Tamién te podria gustar