Portada Sociedá La Xunta Executiva d’Andecha denuncia l’intentu de secuestru de la organización

La Xunta Executiva d’Andecha denuncia l’intentu de secuestru de la organización

by asturnet

La Xunta Executiva d’Andecha ta acabante emitir un comunicáu nel que denuncia qu’un grupu de militantes de la organización ingresó nel Rexistru de Partíos Políticos una Xunta Executiva diferente de la escoyida nel últimu conceyu nacional. Nel últimu conceyu nacional de la organización Germán Abad foi escoyíu como secretariu d’organización y Roberto Holgado como coordinador de la organización del partíu. Dende dalgunos sectores d’Andecha Astur se ta falando de la esistencia de dos Andeches y que los tribunales habrán decidir cuala ye la válida.

La Xunta Executiva encabezada por Germán Abad na carta unviada a la militancia de la organización anunciaba de qu’un grupu de persones, encabezaes por Arturu Bermeyu ente la so incapacidá d’asumir el resultáu del conceyu nacional acababen d’inscrbir una nueva Xunta Executiva. Na carta considérase que l’actuación intenta “mediante’l golpismu, la imposición y la corrupción” apropiase del destín del partíu políticu. Dende la Xunta Executiva considérase qu’esti grupu aplica “métodos fascistes” amás de qu'”entienden la organización como un patrimoniu personal” y nun son capaces de “convivir nuna organización con pluralidá, discrepancia y democracia”
El grupu encabezáu por Arturu Bermeyu, y nel que figuraríen persones como Marcos Abel Fernández Marqués o’l representante de Darréu, Mario Arbesú, rexistró un acta d’un conceyu nacional que se cellebrera’l 9 d’avientu, la mesma celebración del conceyu ponse en dulda dende la Xunta Executiva d’Abad. Dende la Xunta Executiva considérase qu’esiste una “falsificación” d’un documentu y qu’amás esta entregóse nel Rexistru de Partíos Políticos.

Dende la Xunta Executiva de la organización d’izquierda nacionalista consideren que los movimientos tendríen por finxu “evitar qu’Andecha se presente a les prósimes elecciones”, asina mesmo la Xunta Executiva afirma que salió col 90% de los votos nel Conceyu Nacional fechu en Candás. La Xunta Nacional afítase como la escoyeta “democrática de les bases” contra “la imposición del grupu de Bermeyu”. La executiva pide que los militantes defiendan la organización de los ataques del fascismu y la corrupción”.

Tamién te podria gustar