Portada Cooperación Xornaes sobre los Derechos Humanos nel Mediu Oriente

Xornaes sobre los Derechos Humanos nel Mediu Oriente

by asturnet

A partir del día 25 y hasta’l 27 de xineru Uviéu y Xixón acoyerán les Xornaes Internacionales sobre Derechos Humanos n’Oriente Mediu. L’obxetivu de les xornaes ye que dende’l debate xurídicu s’algame dar conocencia a la sociedá de la situación de privación de derechos que viven los pueblos de los países del mediu oriente ocupaos militarmente.

Estes Xornaes Internacionales sobre los derechos humanos n’Oriente Mediu tienen como fin abordar dende una perspectiva plural la situación esistente nos países y pueblos d’Oriente Mediu sometíos a una ocupación militar (Iraq y Palestina). Con eso fin, aconceyarán xuristes, políticos, profesores y dirixentes sociales del Estáu español y d’otros estaos europeos; asina mesmo, cuntaráse cola presencia de representantes de colectivos y asociaciones de los países ocupaos.

Los aspectos políticos y xurídicos que plantega l’actual situación del Oriente Mediu y la posición d’Europa frente a los conflictos esistentes nel aria; tamién se van revisar les diferentes violaciones a los derechos humanos de les poblaciones de los países ocupaos.

Les xornaes tán organizaes pola asociación Jueces para la Democracia, la Conseyería de Xusticia y de la Unión Progresista de Fiscales

Derechos Humanos n’Oriente Mediu

Tamién te podria gustar