Portada Sociedá La Xunta acueye l’actu institucional de la Selmana les Lletres

La Xunta acueye l’actu institucional de la Selmana les Lletres

by asturnet

Esti martes día 6 de mayu, la Xunta Xeneral d’Asturies va acoyer l’actu institucional de celebración de la 35º edición de la Selmana de Les Lletres, con una xornada dedicada a la promoción del usu de la llingua y a rindir homenaxe a la lliteratura asturiana y los sos autores como vien faciendo dende va dellos años. Amás, nesti 2014 retomase un vezu qu’entamó nel 2005 y aparó nel 2011 por cuestiones presupuestaries: la edición y publicación de poemes y narraciones d’escritores contemporáneos. La nueva publicación tien formatu de llibru electrónicu, y va tar accesible al traviés de la web www.jgpa.es pa tol públicu interesáu.

La xornada institucional entamrá a les 10.45 hores, cola visita de cincuenta alumnos que cursen l’asignatura de llingua asturiana nel Institutu Santa Cristina de L.lenapoles distintes dependencies de la Xunta Xeneral del Principáu.

Darréu de la visita, alrodiu les 11.55 hores, los estudiantes van ocupar los escaños del Hemiciclu pa asitir a un actu nel que van participar diputaos de los cinco grupos políticos con representanción parlamentaria, asina como’l Presidente de la Xunta Xeneral, Pedro Sanjurjo y la Directora Xeneral de política llingüística, Ana Fueyo Llaneza.

Nel actu, l’alumnu de mayor edá y el más mozu van conformar la presidencia del actu conmemorativu de la celebración de la Selmana de Les Lletres que consiste na llectura, por diputaos y estudiantes, de testos lliterarios escoyíos por ellos mesmos.

Tamién te podria gustar