Portada Sociedá La villa mallorquina de Santa Margalida va celebrar unes xornaes dedicaes a la llingua y la cultura d’Asturies y de les isles

La villa mallorquina de Santa Margalida va celebrar unes xornaes dedicaes a la llingua y la cultura d’Asturies y de les isles

by asturnet

La villa mallorquina de Santa Margarida va celebrar los prósimos díes 27 y 28 de mayu la primera Diada pola llingua, cultura, tradiciones de los pueblos de Mallorca y d’Asturies. La iniciativa ye de la parroquia del llugar y per parte asturiana tien el sofitu de la Oficina de Política Llingüística y de la Conseyería d’Esteriores. Estes xornaes coinciden cola celebración el prósimu fin de selmana de l’Acampallengua, una xuntanza reinvindicativa en defensa de la llingua catalana de les isles, que va entamase en Porreres, un llugar al llau de Santa Margalida.

Talo desplica Inaciu Galán, coordinador na parte asturiana de les actividaes que van entamase en Mallorca, la iniciativa d’organizar esta Diada partió del párracu de Santa Margalida, Gillem Feliu: “qu’exerce nesi pueblu con poco más de cuatro mil habitantes d’auténticu animador cultural y ye un apasionáu d’Asturies y la so cultura”. El cura mallorquín, desplica Galán,ye tamién “un hestóricu defensor de la llingua y la cultura catalanes en Baleares” y tocante al so interés por Asturies, l’actual párracu de Santa Margalida, vivió un tiempu n’Uviéu onde exerció los sos llabores pastorales na ilesia de San Francisco Javier.

Les xornaes d’alcuentru ente Asturies y Mallorca empiecen la tarde del prósimu viernes 27 con entrambes charres, una de Xuan Santori sobre la realidá llingüística de la nuestra comunidá y otra del profesor de la Universital Oberta de Catalunya Jaume Corvena, alrodiu de la situación del idioma catalán nes isles. Tres les conferencies va haber una sesión de castellets y un conciertu de rock a cargu de los grupos Roborter y Useil de Foc. Al día siguiente, sábadu, a lo llargo de la tarde van facese una proyección de cortometraxes n’asturiano y catalán, habrá una llectura de poesía na nuestra llingua, una nueva amuesa de castellets y una misa billingüe. Pela nueche un conciertu de música folk cola participación de los astur-catalanes Risca l’Alba y grupos de Mallorca, va poner remate a la Diada.

Tamién te podria gustar