Portada Lliteratura La Selmana de les Lletres Asturianes entama na Casa Natal de Xovellanos

La Selmana de les Lletres Asturianes entama na Casa Natal de Xovellanos

by asturnet

Esti llunes entama la edición númberu 33 de la Selmana de les Lletres Asturianes, que con trés décades al llombu céntrase nesta ocasión y al abellugu del bicentenariu de la muerte de Gaspar de Xovellanos y de la promulgación de la Constitución de Cádiz, recuperando a dos poetes coetanios, Antón Balvidares y el presbíteru Benito de l’Auxa. Güei, a les 12:30 hores va inaugurase la Selmana na Casa Natal de Xovellanos. Ellí va presentase’l volume conmemorativu “Al rodiu de la poesía ilustrada “por Juan Carlos Villaverde Amieva, profesor de la Universidá d’Uviéu.

Tamién güei, en Grau, y de magar les ocho la tarde, la Capiella de los Dolores va ser testigu de l’estrenu de l’adaptación teatral de Píramo y Tisbe de Benito de l’Auxa, por Producciones Nun Tris, celebrándose darréu un actu poéticu n’homenaxe a los poetes Benito de l’Auxa y Antón Balvidares, cola participación de Xuan Carlos Busto y los escritores Antón García y Soſía Castañón. Nesta ocasión l’actu faise en collaboración cola Fundación Aula de les Metáſores.

Mañana, miércoles, 2 de mayu, a la una la tarde, el Paraninſu de la Universidá d’Uviéu acueye la presentación del llibru “Poesíes de Benito de l’Auxa y Antón Balvidares”, a cargu de Xuan Carlos Busto, profesor de la Universidá d’Uviéu.

Mientres qu’en Candás, a les 19,30 hores, la Biblioteca Carlos González Posada va acoyer el Descubrimientu d’una placa dedicada a Benito de l’Auxa. Y, darréu, la conſerencia «El poeta candasín Benito de l’Auxa: ente Marirreguera y Xovellanos» por Xuan Carlos Busto .

Porgrama completu d’actividaes

Tamién te podria gustar