Portada Sociedá La Oihaneder Euskararen Etxea de Vitoria-Gasteiz dedica dos xornaes a la llingua asturiana

La Oihaneder Euskararen Etxea de Vitoria-Gasteiz dedica dos xornaes a la llingua asturiana

by redacción asturnews
Web de la Oihaneder Euskararen Etxea

 Esti miércoles 20 de xineru, de magar les 19 hores, entamen les xornaes que la Oihaneder Euskararen Etxea de Vitoria-Gasteiz va dedicar al asturianu, dientro del ciclu dedicáu a llingües minorizaes que tienen en marcha nesti espaciu de difusión de la cultura n’euskera, abiertu a la presencia d’otres cultures y llingües.

Inaciu Galán, periodista y presidente d’Iniciativa pol Asturianu, va ufrir una charra sobre’l trabayu de la organización, la situación del asturianu y otres cuestiones venceyaes al tema. Amás, van participar nesta actividá de la la Oihaneder Euskararen Etxea de Vitoria-Gasteiz  con delles charres más, Ánxel del Río, representante de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, y Xulio Viejo, como filólogu y profesor de la Universidá d’Uviéu.

Xuntos, van responder a les entrugues del públicu alredor del momentu que vive l’asturianu, y van intentar facer un averamientu básicu a la llingua asturiana, con un cursín exprés. Al otru día, el xueves 21, el grupu folk asturianu Corzobeyos, va dar un conciertu nel mesmu espaciu y como pieslle d’estes xornaes dedicaes a la llingua asturiana.

Iniciativa pol Asturianu va participar d’estes xornaes y llevar la situación del asturianu al País Vascu, “onde pese a la cercanía xeográfica nun ye mui conocida la situación sociollingüística d’Asturies” sigún comenten na nota de prensa na que daben anuncia a la collaboración. Los actos son abiertos al públicu y convidaen a toles persones interesaes na cuestión a averase per esti espaciu na tarde del miércoles y el xueves.

Tamién te podria gustar