Portada Patrimoniu La expo “La Puerta a Oriente” viaxa a Avilés

La expo “La Puerta a Oriente” viaxa a Avilés

by asturnet

Esti próximu vienres 20 de marzu, a les 19:00 hores inaugurar na sala d’esposiciones temporales del Muséu de la Hestoria Urbana d’Avilés “La puerta a Oriente: Viaxeros, fotógrafos y coleicionistes. La familia Galé en Xapón (1900-1928)”. Tratase d’una esposición producida pol Muséu del Pueblu d’Asturies de Xixón, nel que tuvo espuesta con gran ésitu de públicu del 4 de febreru al 13 de xunetu del pasáu añu (“Asturianos nel Imperiu del Sol Naciente. Xapón al traviés de les fotografíes de Jesús y Juan Galé).

Compuesta por más de cuarenta fotografies, ente elles una perinteresante serie d’albúmines allumaes, procedentes del citáu muséu, ye frutu del trabayu d’investigación de Ramón Vega Piniella, comisariu de l’amuesa ya investigador de la Universidá d’Uviéu. Una selección d’ente los miles de fotografíes que sobre Asia y realizaes polos Galé formen parte de los fondos del muséu xixonés y que demuestren la esistencia d’un hasta agora desconocíu focu de japonismo y de coleicionismu del arte xaponés nel norte peninsular. Son fotografíes tomaes por dos avilesinos, Jesús y Juan Galé ente 1900 y 1928 nos viaxes comerciales que realizaron per Xapón y que reflexen los aspeutos de la vida cotidiana del Imperiu del Sol Naciente naquellos momentos.

L’amuesa ye un exemplu de collaboración ente’l Muséu del Pueblu d’Asturies, la xera investigadora de la Universidá d’Uviéu ya inclusive el Ministeriu d’Educación, Cultura y Deporte al formar parte la esposición del programa del Añu Dual España-Xapón (2012-2014) y qu’agora llega al Muséu de la Hestoria Urbana d’Avilés, yá que avilesinos fueron los sos autores.

L’amuesa va poder contemplase hasta’l 3 de mayu nos horarios habituales del muséu, con accesu gratuitu y siguiendo les instrucciones técniques del Muséu del Pueblu d’Asturies les sales de l’Antigua Escuela de Cerámica fueron afeches a los niveles de llume y condiciones técniques que l’amuesa rique.

Tamién te podria gustar