Portada Patrimoniu La Bullada de Purpurina daráse otra vuelta’l día 28

La Bullada de Purpurina daráse otra vuelta’l día 28

by asturnet

La Coordinadora Ecoloxista d’Asturies convoca un añu mas la Bullada de Purpurina y yá van con esti 21 años. Esti galardón” reconoz el llabor y acciones d’empreses, instituciones y alministraciones qu’a’l nuesu xuiciu destacáronse más nel so llabor contra la naturaleza y el mediu ambiente asturiano. L’añu pasáu esti premiu llograr por meritos mesmos Asturgold polos sos innumberables meritos contra’l mediu ambiente poles sos males artes en sacar alantre’l so proyectu mineru de Salave.

Esti nuevu añu, desgraciadamente, son munchos los as candidatos-as propuestos, de toos realizose una preselección ente los que s’escoyó los qu’atroparon mayores méritos, ente estos, el xuráu va tener la difícil xera d’escoyer namái a unu-a, a pesar de les abondoses razones de cada unu pa ser toos “premiaos”.

– A la Confederación Hidrógrafica del Cantábricu por volver colos dragaos y balta del monte de ribera de los nuesos ríos, estropiando a la fauna y flora esistente, quitar a munchos d’ellos la poca naturalidá que-yos quedaba. – A la Xunta de Saneamientu d’Asturies que xunto con tantos conceyos son responsables de gastar millones d’euros de los fondos europeos en construyir centenar de depuradores y nun son capaces de que nun funcionar la mayor parte de les redes de saneamientos y EDAR d’Asturies. Lo que nos caltien con una rexón onde mas de la metá de la so población arrama les sos agües ensin depurar. – A la Dirección Xeneral de Mines por tragar por tou lo que sía en temes de mines y canteres, que se convirtió nun continuu coladeru de les empresa que nun cumplen coles esixencies ambientales impuestes nes esplotaciones, faciendo casu omiso de les denuncies presentaes por esos incumplimientos. – A Maria Jesús Álvarez Conseyera de Agroganaderia y Recursos Autoctonos del Principáu pola so dedicación nos meses que lleva; a matar llobos y mabees, a escorrer los animales selvaxes, a dexar que los ganaderos incumplan les acotadures, a facilitar que se llanten mas ocalitos, a la fin por vencer a les presiones de tolos esquilmadores de la naturaleza asturiana. – A Asturiana de Zinc. Una de les empreses responsable de la grave contaminación ambiental que tenemos na zona central d’Asturies. Una empresa ensin escupulicios que dexó que decenes de trabayadores contaminar con mercuriu que ta matando silenciosa y impunemente a un montón de trabayadores y vecinos.

El xuráu va decidir esta próxima selmana cuál de toos estos candidatos ye’l más sobresaliente anguaño. Tienen toos ellos merecíes razones, pero namá unu-a pue ser l’escoyíu. La Bullada de Purpurina dase’l 28 d’Avientu, día de los Santos Inocentes, anque’l premiu nun ye nenguna chancia.

Tamién te podria gustar