Portada Sociedá L.Lena entama la normalización de los nomes tradicionales de llugar del conceyu

L.Lena entama la normalización de los nomes tradicionales de llugar del conceyu

by asturnet

L’ayuntamientu de L.lena va empezar esti mesmu mes la colocación de cartelos señalizadores en 22 llugares del conceyu revisaos cola so denomación tradicional. L’anunciu féxolu la conceyal de Cultura Paz García, acabante la reunión que caltuvo colos miembros de la Xunta de Toponima del gobiernu del Principáu aconceyada en La Pola pa rematar los trámites del espediente toponímicu del conceyu.

A esta reunión asistieron per parte de la Conseyería, el director xeneral de Cultura y Política Llingüística, Carlos Madera y el responsable de la Oficina de Política Llingüística, Ramón d’Andrés. Ésti últimu resaltó la bona disposición de les autoridaes del conceyu l.leniegu pa emprimar la corrección toponímica de los llugares de la so xurisdición, que calificó d’exemplar.

El conceyu de L.lena foi ún de los primeros n’encamentar a la Xunta Asesora de Toponima la revisión del so nomemclátor pa recuperar los nomes tradicionales de llugar non conseñaos oficialmente. Dende que se costituyó esti órganu asesor de la Conseyería de Cultura del gobiernu asturianu ya son 13 los conceyos que pidieron entamar los trámites pa la igua de la so toponimia y espérase que nos prósimos meses vayan sumándose a la pitición de revisión de los sos respectivos nomemclátores otros conceyos más. Según la Llei d’Usu del Asturianu, una vez aprebaos pela Xunta de Toponimia y el propiu Conceyu, los nomes de llugar tradicionales van ser la forma oficial de los topónimos ensin quitar pa que se pueda caltener xunta dellos la denominación castellanizada.

La conceyal de Cultura de L.lena anunción qu’esti mesmu mes diben empezar colocase les primeres señales colos topónimos revisaos en 22 llugares y qu’enantes de final d’añu diba siguise con otros venti pueblos. La denominación del conceyu va ser d’agora pa en delantre billingüe: L.lena/Lena.

Tamién te podria gustar