Portada Lliteratura L’Asociación Cultural Valentín Andrés convoca la XVIII edición del so concursu de cuentos

L’Asociación Cultural Valentín Andrés convoca la XVIII edición del so concursu de cuentos

by asturnet

L’asociación de Grau ta acabante convocar el so concursu internacional de cuentos nes categoríes internacional y escolar. Los cuentos, de temática llibre van poder escribise n’asturianu y en castellán. El concursu ta dotáu, na categoría internacional, con un primer premiu de 2.000 euros, diploma y espublización del cuentu y un segundu gallardón que consta de 1.000 euros, diploma y espublización del cuentu.

En cuantes a la categoría escolar, esta va dixebrase en dos apartaos, con trés premios caún . La «A», empobinada a los escolins d’Educación Primaria y la «B» a los estudiantes d’ESO, Bachiller y Ciclos Formativos de Grau Mediu.

Los cuentos han unviase a l’Asociación Cultural Valentín Andrés (Apartáu de Correos númb. 7, 33820 Grau, o al Ayuntamientu de Gradu, faciendo constar nel sobre «XVIII Concursude cuentos “Valentín Andrés». El plazu ta abiertu hasta’l 30 d’abril próximu.

Según comenten dende la organización, “el concursu ye tou un ésitu y l’añu pasáu volvió a superar la cifra de trabayos presentaos”, en total presentáronse 800 “procedentes de tol mundu”.

Bases completes del concursu

Tamién te podria gustar