Portada Cine Josefina Molina algama’l Premiu Nacional de Cinematografía

Josefina Molina algama’l Premiu Nacional de Cinematografía

by redacción asturnews

La directora de cine Josefina Molina (Córdoba, 1936) foi galardona esta selmana col Premiu Nacional de Cinematografía 2019, que reconoz la carrera d’un profesional del séptimu arte en cualesquier de les sos facetes, según informó nun comunicáu’l Ministeriu de Cultura y Deporte.

El xuráu destacó que Molina ye un referente de delles xeneraciones de cineastes presentes y futures iguando una delda histórica cola so carrera. La so mirada llibre y ensin prexuiciu foi esencial para entender la situación de la muyer nos años de la Transición y l’afitamientu de la democracia”. “La so mirada llibre y ensin prexuiciu foi esencial para entender la situación de la muyer nos años de la Transición y l’afitamientu de la democracia”, espón el tribunal

Dotáu con 30.000 euros el Premiu Nacional de Cinematografía recayó na última edición na productora Esther García, y tamién lo tienen los actores Antonio Banderes y Ángela Molina y el directores Fernando Trueba o Juan Antonio Bayona, ente otros.

El fallu, qu’epondera’l so llabor como un enfotu personal porque haya una mayor representación femenina na industria cinematográfico, recuerda fechos destacaos de la so biografía, como que foi la primer muyer que llogró’l títulu de directora realizadora na Escuela Oficial de Cinematografía, en 1969.

Molina, que según el xuráu “encetó de manera valiente la vanguardia, la autoficción y el clasicismu na so obra”, empezó en 1964 la so trayectoria profesional en TVE, onde dirixió tou tipu de programes, con series caracterizaes pol so rigor como El camín, Ente naranxales y, sobremanera, Teresa de Jesús, protagonizada por Concha Velasco.

Tamién te podria gustar