Portada Sociedá IAS tacha d’ ‘engañu’ ‘l pactu de gobiernu de PSOE ya IX énte l’empiezu de la TPA

IAS tacha d’ ‘engañu’ ‘l pactu de gobiernu de PSOE ya IX énte l’empiezu de la TPA

by asturnet

El portavoz d’Izquierda Asturiana (IAS), Ignaciu Llope, volvió a denunciar ayeri ‘l’engañu y decepción’ que supón el gobiernu d’izquierda ente l’empiezu de les emisiones de la TPA ensin denguna presencia de la llingua asturiana na so programación. ‘Inclumple nuevamente de forma flagrante l’alcuerdu d’IX y PSOE y supón un pasu firme hacia la muerte de la nuestra llingua’, afirmó Llope, que recordó que nel pactu firmáu nel añu 2003 alcordábase l’apueste por ‘un ente públicu modernu tecnicamente, comprometíu cola realidá cultural y llingüística d’Asturies’.

Nel pactu de gobiernu firmáu en 2003 pola FSA ya IX-BA roblábase un ‘impulsu de la llingua asturiana nos medios de comunicación apoyando un usu rigurosu y normalizador’ y un prometedor ‘diseñu y usu activu del futuru Ente de comunicació nesi sen’.

Según Llope, ‘dende que’l pasáu vienres la TPA empezare les sos emisiones de forma regular, la presencia del asturianu foi nula, lo que vien a confirmar los piores presaxos, confirmando que la burlla del escacarexáu pactu de la izquierda plural algama dimensiones astronómiques’.

Pal portavoz d’IAS esti fechu amuesa que ‘si dalguien tenía dalguna duda de la voluntá normalizadora de los responsables de la RTPA y del gobiernu del PSOE-IX-BA yá quedó espeyada’. ‘Esta televisión pagámosla tolos asturianos colos nuestros impuestos, incluyíos los que falamos n’asturianu’, afirmó Llope, que tachó esta actitú de ‘tomadura de pelo, una ironía que’l lema sía ‘Reflexu d’Asturies’ cuando polo que tamos viendo namás que se dedica a reflexar una Asturies monollingüe, ensin personalidá, una Asturies que sólo esiste na cabeza de los responsables de la FSA’.

Tamién te podria gustar