Portada Lliteratura Heaney y los poetes asturianos encienden l’Auditoriu

Heaney y los poetes asturianos encienden l’Auditoriu

by asturnet

La voz de Seamus Heaney remembrando en gaélico al poeta Rafftinn y darréu lleendo los sos propios versos nun enfotáu asturianu punxeron el cume d’emoción a un recital que produciera momentos de gran intensidá al través de los versos de los poetes en llingua asturiana. Xunto al poeta irlandés, otru invitáu, el granaín Luis García Montero, quinxo sumase al homenaxe a la poesía asturiana contemporánea, lleendo ún de los sos poemes na nuestra llingua. El gaiteru Xuacu Amieva sirvió de guía sentimental p’abrir y pesllar un actu que cuntó ente les files del públicu cola presencia del presidente del Principáu, el delegáu del Gobiernu y la presidenta de la Xunta, amás de dellos conseyeros.

L’Auditoriu d’Uviéu quedó ayer pequeñu pa la emoción prendida en públicu poles voces de los poetes asturianos participantes nel gran recital: Antón García, Berta Piñán, Xuan Bello, Pablo Antón Marín Estrada, Taresa Lorences, Lurdes Álvarez, Esther Prieto y Ana Vanessa Gutiérrez. Arropiellándolos, a entrambos llaos de la mesa llevantada nel escenariu del Auditoriu, Luis García Montero y Seamus Heaney. Ún per ún fueron desfilando hasta l’atril tolos poetes, presentaos y convocaos pola periodista Sonia Fidalgo, y enveredaos polos sones intensos de la gaita de Xuacu Amieva.

Inda nun se consiguió un llenu total de públicu na sala principal del Auditoriu d’Uviéu, al términu del recital la conseyera de Cultura

, Ana Rosa Migoya y el director de Promoción Cultural y Política Llingüística, Carlos Madera, amosábense percontentos tanto de la respuesta de los espectadores como nel desenvolvimientu de la llectura que consiguió escamplar la emoción y el valir de la obra lliteraria de los autores del recital. Xunto a la conseyera, el presidente del Principáu, Vicente Álvarez Areces y el delegáu del gobiernu n’Asturies, Antonio Trevín, presentes nel recital, quisieron acercáse a los poetes pa felicitalos pola llectura.

Tamién te podria gustar