Portada Patrimoniu García Arias arrancó la campaña sobre la toponimia de Samartín del Rei Aurelio

García Arias arrancó la campaña sobre la toponimia de Samartín del Rei Aurelio

by asturnet

Xosé Lluis García Arias arrancó la campaña sobre la toponimia de Samartín del Rei Aurelio na Casona del Bravial con una charra que sirvió de presentación de la campaña mesma que lleva por títulu “Los nomes de llugar nun tienen preciu”. Xosé Lluis García Arias, especializáu en cuestiones del ámbitu llingüísticu y toponímicu, como asina lo amuesen gran parte de les sos publicaciones, fizo referencia a l’orixe de munchos topónimos del conceyu como Sotrondio, Blimea, Llantero o La Güeria, y asina un llargu etcétera de nomes polos que s’interesó’l numberosu públicu asistente.

L’Ayuntamientu de Samartín del Rei Aurelio, a de la so Oficina de Normalización Llingüística, presentó esti xueves una nueva campaña destinada a reforzar l’usu de la toponimia oficial del conceyu, aprobada por decretu nel añu 2008. Pa ello llevó a cabu la edición de 2000 chapes metáliques nes qu’apaecen recoyíos un total de 52 topónimos del conceyu. Sanamiés, La Güeria, L’Acebal, La Envernal o La Potoxa, ente otros munchos, son dalgunos de los nomes de llugar qu’apaecen reflexaos nestes chapes. Tamién s’editaron pegatines col nome del conceyu y cartelos de la campaña col eslogan “Los nomes de llugar nun tienen preciu” que se van repartir per distintos edificios públicos como biblioteques, polideportivos o telecentros.

L’actu contó cola presencia de l’alcalde de Samartín del Rei Aurelio, Enrique Fernández Rodríguez. Xosé Lluis García Arias, especializáu en cuestiones del ámbitu llingüísticu y toponímicu, como asina lo amuesen gran parte de les sos publicaciones, fizo referencia a l’orixe de munchos topónimos del conceyu como Sotrondio, Blimea, Llantero o La Güeria, y asina un llargu etcétera de nomes polos que s’interesó’l numberosu públicu asistente. Al final de la charra repartiéronse ente la xente chapes y pegatines colos topónimos del conceyu.

Nel actu pudo vese tamién un videu sobre la campaña nel que distintes persones lligaes a la cultura como Alfonso Zapico, Chus Pedro o Aurora Suárez, y tamién el propiu alcalde del conceyu animen al usu de la toponimia oficial. Esta campaña fízose en collaboración cola Rede de Normalización Llingüística nos Conceyos y cuenta col sofitu de la Conseyería d’Educación, Cultura y Deporte del Principáu d’Asturies.

Tamién te podria gustar