Portada Patrimoniu Galicia basará la promoción del Camín de Santiago na concesión del ‘Príncipe de Asturias’ de la Concordia

Galicia basará la promoción del Camín de Santiago na concesión del ‘Príncipe de Asturias’ de la Concordia

by asturnet

El nome d’Asturies tará en toles grandes promociones turístiques del Camín de Santiago en 2005. Darréu acabe l’Añu Santu Compostelanu inda en cursu, la Xunta de Galicia basará la difusión y propaganda de la ruta xacobea na concesión del premiu ‘Príncipe de Asturias’ de la Concordia, qu’una representación d’instituciones y comunidaes vinculaes al Camín recibirá n’Uviéu el mes prósimu.

Según anunció ayeri el conseyeru gallegu de Cultura, Xesús Pérez Varela, el Gobiernu de Galicia, la sociedá Turgalicia y el Plan de Xestión del Xacobeo tienen claros dos puntos sobro los que van afitar la campaña de la ruta xacobea l’añu prósimu: La referencia destacada al galardón otorgáu n’Uviéu hai agora una selmana y el lema de la campaña, que sedrá “dame la to mano, toma la mio mano”.

Premiu a El Guerruj

Dotramiente, los xuraos de los Premios ‘Príncipe de Asturias’ finaron esti mediudía la so actividá de la edición d’esti añu col asoleyamientu’l fallu del galardón correpondiente a los Deportes, que recayó nel atleta marroquí Hicham El Guerruj pol so “compromisu col deporte y cola sociedá”, materializáu na ayuda a los necesitaos al traviés de la so participación n’acciones benéfiques y na “rebelión contra la desgracia” que-y impidiera, hasta esti veranu, algamar la medalla d’oru olímpica na so especialidá, la carrera de los 1.500 metros.

Amás, el xuráu reconoció los méritos más recientes del “estraordinariu deportista” magrebí, que nes Olimpiaes d’Atenas llogró tamién la medalla d’oru na preba de los 5.000 metros, doblete del que namás hai un precedente na hestoria.

Un total de 15 candidatures procedentes de nueve nacionalidaes opten al últimu de los ‘Príncipe’ de 2004, que na so edición anterior correspondió-y al Tour de Francia y que ta empobináu a persones, collectivos o instituciones que tengan algamao nueves metes “na llucha del home por superase a sigo mesmu”.

El ‘Príncipe’ de la Concordia reconoz el simbolismu hestóricu de les pelegrinaciones a Santiago

Tamién te podria gustar