Portada Sociedá Fallóse la cuarta edición del Concursu de Vocabularios de Furmientu

Fallóse la cuarta edición del Concursu de Vocabularios de Furmientu

by asturnet

El concursu de vocabularios de l’asociación zamorana Furmientu sorprendió a los organizadores “pola cantidá y calidá de los trabayos presentaos”, y reconocer tar más cerca del pal que se creó esti concursu, “rescatar del escaezu parte del patrimoniu llingüísticu de la nuesa provincia que con tantu amor dalgunos de los nuesos paisanos fueron coleccionando a lo llargo de los años y con tanta arrogancia lo faen públicu al traviés del nuesu concursu”.

Nesta ocasión el primer premiu recayó en Patricia Otero Alonso, con un vocabulariu recoyíu nes llocalidaes de Murias y San Xusto. Ha destacase que per primer vegada un vocabulariu recoyíu en Sanabria resulta ganador. Concédese-y a Claudino Rozados Miguel, pol so Vocabulariu samireño, recoyíu na localidá alistana de Samir de los Caños, un premiu especial col que’l xuráu quier premiar la fidelidá y la calidá del trabayu del so autor, que yá presentó trabayos n’ediciones anteriores, resultando amás ganador de la II edición del concursu.

Resultaron finalistes Eloy López Codesal, con un vocabulariu de Carbayales d’Alba, y Mª del Carmen Garrote Bernabé, con un vocabulariu de Monumenta, destacando tamién el bon nivel de dambos trabayos.

El xuráu tuvo compuestu pol llingüista Juan Carlos González Ferrero y los miembros de Furmientu: Severino Alonso Proy, José Alfredo Hernández Rodríguez y Pedro Gómez Turiel, actuando como secretariu Miguel Ángel Gelado Devesa.

El premiu consiste nun llote de llibros pal primer premiu y pal especial del xuráu, y un llote de menor cuantía pa caún de los dos finalistes. Amás agasáyase con dalgún llibru al restu de participantes. En total 80 llibros donaos pola librería Semuret, Caxa España y Furmientu, toos ellos cola cultura zamorana y la llingua asturlleonesa como temátiques.

Tamién te podria gustar