Portada Cine Esti ye’l curtiu ganador del festival #yomeruedoencasa

Esti ye’l curtiu ganador del festival #yomeruedoencasa

by redacción asturnews

DeAPlaneta y Atresmedia, organizadores del certame, anunciaron esti día que’l filme ganador del festival #yomeruedoencasa ye ‘Caducando’, de Willy Rodríguez.

Willy Rodríguez ganó’l Festival #YoMeRuedoEnCasa col curtiumetraxe Caducando, tal que anunciaron DeAPlaneta y Atresmedia, organizadores del festival “online” de microcortos, en collaboración cola ESCAC, Cine Base, Cinesa, Flooxer y PcComponentes.

Dende’l llanzamientu del concursu’l 27 de marzu hasta’l so finalización el 15 d’abril más de 650 curtios participaron al traviés de les redes sociales y, tres l’ésitu de participación, el xuráu a escoyíu a nueve finalistes en cuenta de cinco y a ESCAC y Cine Base a escoyer trés ganadores a meyor curtiu mozu en cuenta de unu.

El xuráu del festival, compuestu por Yolanda del Val (DeAPlaneta), Mercedes Gamero (Atresmedia Cine) y Aintza Ferrucha (ESCAC) escoyó 9 finalistes que fueron compartíos en redes sociales para’l votu del públicu, qu’escoyó colos sos likes nes redes de DeAPlaneta y Atresmedia Cine los trés ganadores del festival. Con más de 2.000 votos acumulaos entre Instagram, Facebook y Twitter, Caducando, de Willy Rodríguez alzóse col primer premiu.

Tamién te podria gustar