Portada Patrimoniu Entama en Perlora la II edición de la Lliga de Deportes Autóctonos

Entama en Perlora la II edición de la Lliga de Deportes Autóctonos

by asturnet

Esti sábadu 12 entama en Perlora la II edición de la Lliga de Deportes Autóctonos, qu’hasta’l mes de setiembre van desendolcase con seis pruebes nes romeríes de la Comarca.

Yá se tornó nuna tradición, nun hai romería que nun esperteye ensin deportes autóctonos. L’equipu de Perlora entama’l 12 de xunetu nes fiestes de la so parroquia na lliga del branu, una competición puntuable que terminará’l 20 de setiembre en Quimarán y qu’enfrenta a los equipos Amigos de Piloña, Comarca de la Sidra y Monte Areo.

A lo llargo’l branu, la mocedá del equipu de Perlora, van visitar Santiao d’Ambiedes, El Pieloro, Viodo, Perdones y Quimarán. Nes pruebes, que van celebrase en caúna les romeríes, van facer tiru de cuerda, carrera de llecheres, tiru al palu y corta mesta, una de les que «más rescampla pa la xente que nos ve y tamién la más dura pal qu’entama». Esti añu como novedá «amestamos el llanzamientu de barra, que ye una práctica que sí se ta perdiendo», esplica únu de los organizadores y deportista, Pablo García. Depués d’unos años amenorgando, los deportes autóctonos tán espoxigando dafechu. En Carreño sobre manera, porque ye «l’únicu conceyu asturianu que tien dos equipos, nosotros los de Perlora y Monte Areo», apunta. De fechu, n’Asturies queden siete equipos que caltengan la so actividá. Esti equipu, qu’entrena tol añu dos díes a la selmana, pue presumir de contar pa so con incorporaciones mui moces, la última, Ciro, de 24 años.

LES FECHES

XUNETU Sábado 12, a les 17 horas, en Perlora Domingu 27, en Ambiedes AGOSTU Domingo 17 en Pieloro Domingo 24 en Viodo SETIEMBRE Lunes 8 en Perdones Sábado 20 en Quimarán

Tamién te podria gustar